Szerinte mentalitásban még fel kell nőniük egy szintre a fiatal magyar játékosoknak, és beszélt Gulácsi Péterről is.

Komoly változás élesedik a Lidl üzleteiben: minden magyar vásárlót érint, erre kell készülni
Túl sok volt a hibásan kiírt ár, digitális árcédulákra váltanak. A módosítás már több üzletben látható is.
Mivel elkötelezett az innovációban, valamint a hibásan kiírt árak elleni harcban, a Lidl máris elkezdte bevezetni magyarországi boltjaiban a digitális árcédulákat - írja a Világgazdaság. A lapnak a német boltlánc azt mondta: ezzel szeretnék kiszűni a hibákat, ugyanis ezekből már megengedhetetlen mennyiségű volt az elmúlt időszakban.
Mint a lap megjegyzi: a papír árcímkékhez képest a digitális megoldás lehetővé teszi az árak és információk majdnem valós idejű módosítását. A digitális címkék a készletgazdálkodási rendszerhez kapcsolódnak, ezért automatikusan tud frissülni minden változás. Ennek köszönhetően leegyszerűsödik az új árak kinyomtatásának és az üzletekben való kihelyezésének folyamata, ezt ugyanis kézi erővel kell elvégezni, vagyis legalább egy munkatársat mindig elvesz más munkáktól.
borítókép: Faludi Imre, MTI/MTVA
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


