A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.

Ők lehetnek a kötelező bolti akciók nagy vesztesei: erre kevesen gondoltak, sok vásárló járhat pórul
Aggódnak a hazai kisbolttulajok, eddig is nehezen tartottak lépést a multikkal, de a kötelező akciók miatt még rosszabb lehet a helyzet – írja a Népszava.
Kisebb településeken megkérdezett üzlettulajdonosok attól tartanak, hogy megmaradt vásárlóikat is elszívják a nagy láncokkal a kötelezővé tett akciózással – derült ki a cikkből. A megkérdezettek többsége szerint mostantól még nehezebb lesz életben tartaniuk az üzletet.
Egyikük szerint ez az utolsó szög a kisboltok koporsójában: "Minket ugyan nem érint, hiszen hol vagyunk a félmilliárdos forgalomtól, de ezzel az utolsó vevőket is elveszítjük. A bevásárlásokból eddig is csak morzsák jutottak, a vevők jellemzően a napi pékáru, felvágott, tej miatt jöttek, minden másért mentek a diszkontba" – fogalmazott, hozzátéve hogy nem tud árat engedni, hiszen az árstopból fakadó veszteségét is alig tudja kigazdálkodni. Egy másik tulajdonos szerint, azt hitték az árstopnál nem jöhet rosszabb, „erre tessék”.
Voltak persze olyan tulajdonosok is, akik szerint nem vészes a dolog, hiszen a kistelepülésektől messze találhatók csak olyan boltok, amiknél kötelező lesz az akciózás. Ezért pedig egyes tulajdonosok szerint senki nem fog 40-60 kilométert autózni. Az egyik tulajdonos szerint legnagyobb baj az inflációval van: "minden drasztikusan megdrágult, viszont az emberek ugyanannyit költenek, mint tavaly, vagyis kevesebb mindent vásárolnak. Inkább ezzel kellene valamit kezdeni" – fogalmazott.
A legfrissebb bolti akciókért lapozd át a Pénzcentrum Akciós Katalógusait!
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.


