A legnagyobb hazai láncok is ráfeküdtek a BlackFriday-re, mi pedig jól megmutatjuk, mit akcióztak le leginkább.
A Lidl árcsökkentési programjának keretében január elsejétől közel 400 termék árát átlagosan 10 százalékkal mérsékelte, de némely élelmiszer esetében akár 30 százalékkal alacsonyabb árakkal is találkozhatnak a vásárlók. A listában számos tejtermék, trappista sajt, vaj, tejföl, a pékáruk közül pedig többféle kenyér és kifli is szerepel. – tudtuk meg a Lidl közleményéből. Az áruházláncnál folyamatosan figyelik a fogyasztói igényeket, és tovább folytatják az árcsökkentést, a különböző hűségprogramokkal, kuponokkal pedig még további kedvezményeket biztosítanak.
Az élelmiszerek körében tapasztalható, közel 50 százalékos árnövekedés erősen rányomta a bélyegét a kiskereskedelmi forgalomra: az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben a forgalom volumene 8,6 százalékkal lett alacsonyabb, az élelmiszer-kiskereskedelem 77%-át adó élelmiszer jellegű vegyes üzletek értékesítési volumene pedig 9,6 százalékkal. A diszkontokat kevésbé ütötte meg a magyarok vásárlási szokásainak megváltozása, de az egész szektor lépéskényszerbe került, ezért az elmúlt hónapokban több áruházlánc is jelentős árcsökkentéseket jelentett be.
A Lidl sem tett másként, 2023 januárjától folyamatos árcsökkentésbe kezdett.
A Pénzcentrum megkeresésére kifejtették, hogy a beszállítókkal történt tárgyalásokból, valamint a piaci változásokból fakadó és azon is túlmutató árelőnyét tudják továbbadni a fogyasztóknak. Az intézkedésnek köszönhetően a tej- és tejtermékek esetében többek között többféle vaj, sajt és tejföl, a 18 féle pékáru közül például 1 kg-os szeletelt fehér kenyér, valamint a nosztalgia kifli lett olcsóbb, de a rizs, a baromfi rudacska és a vegyes virágméz mellett a száraztészták, a szendvicsfeltétek, a fűszerek, tisztító- és tisztálkodószerek, babaápolási termékek és gyümölcslevek között is megtalálhatóak az árcsökkentett termékek.
A csökkenés mértéke akár a 29 százalékot is elérheti, de számos esetben 20 százalék felett mérséklődtek az árak.
Összegszerűen is jelentős a változás, az 1 kg-os Pilos Trappista sajtért a korábbi 3890 Ft helyett 2990 forintot, vagyis 900 forinttal kevesebbet kell fizetni. Szintén figyelemre méltó a Baromfi rudacska, ami 20 százalékkal lett olcsóbb, így kilogrammonként ma már csak 949 forintba kerül, illetve az 1 kilogrammos félbarna kenyér, amelynek ára újra 700 forint alá csökkent, és jelenleg 689 forintért érhető el.
A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás, februárban publikált felmérésének eredményeként a kutatásban résztvevők szerint a Lidl a legolcsóbb FMCG-hálózat 2023-ban Magyarországon.
Az elmúlt időszakban tudatosabbak lettek a vásárlók, aki keresik az akciókat, kedvezményeket, a vállalat ezért stratégiai célként tűzte ki, hogy minél több alapélelmiszer és közkedvelt termék árát tudja mérsékelni.
A tartós árcsökkentésnek köszönhetően a vásárlók nem csak egy-egy akció erejéig spórolhatnak az érintett termékek megvásárlásával, hanem hosszabb távon tervezhetnek az alacsonyabb árakkal kisebb és nagyobb bevásárlások során egyaránt.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.