Az alkoholmentes szegmens, ami az alkoholmentes lagereket és radlereket is tartalmazza, az elmúlt 10 évben jelentős növekedést mutatott.
Új csodafegyvert villantott a Penny az árháborúban: így akár féláron is elintézheted a bevásárlást
Újabb lépést tesz a PENNY a fenntarthatóságért, ugyanis 2023. április 17-től az áruházlánc is csatlakozik a Munch ételmentő platformhoz. Az indulást követően két budapesti üzletben juthatnak minimum 50 százalékkal kedvezményesebb áron meglepetés ételcsomagokhoz a környezettudatos vásárlók. A három hónapos tesztidőszak lejártát követően pedig további egységeket vonhatnak be a kezdeményezésbe - közölték.
A legtöbb szupermarket azon dolgozik, hogy ne csupán termékkínálatában, hanem működésében is kiemelkedő szerepet kapjon a tudatosság és a fenntarthatóság. Ezzel a törekvéssel összhangban a PENNY együttműködési megállapodást írt alá a Munch online platformmal, hogy közösen lépjenek fel az élelmiszerpazarlás ellen. Az április 17-i indulás napjától Budapesten, a Lehel téri és a József körúti üzletekben háromféle csomagból választhatnak a vásárlók.
A kínálatban szerepelnek majd zöldség-gyümölcs, szárazáru és vegyes meglepetés összeállítások is, amelyek a termékek eredeti értékéhez képest legalább 50 százalékos kedvezménnyel érhetők el. Így ezek megvásárlásával nem csupán az ételpazarlás ellen tehetnek a vásárlók, de jelentős összegeket is megtakaríthatnak a bevásárlás során.
Büszkék vagyunk rá, hogy egy újabb lépést tehetünk a kitűzött fenntarthatósági törekvéseink felé, hiszen így még több terméket menthetünk meg a kidobástól. Már korábban elindítottuk a Girbe-gurba termékeink értékesítését, amelynek keretén belül a külsőre nem tökéletes, ám minőségre kiváló beltartalmú zöldségeket és gyümölcsöket kínálunk kedvezményes áron a vásárlóinknak. Ennek tökéletes kiegészítője ez a kezdeményezés, hiszen ezzel egy újabb pénztárcabarát megoldást kínálhatunk
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a vállalat kommunikációs vezetője.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








