A cég további fejlesztéseket, befektetéseket hajt végre, hogy képes legyen még jobban kiszolgálni a vásárlókat, és ne csak eleget tegyen az igényeiknek, hanem azok elé...

Indulhat a roham a Sparba, Intersparba: brutális akciót hirdettek, ilyen sem minden héten van
Újabb termékekkel bővül ettől a héttől a Spar promóciója, így már közel 400 termék árát csökkentették tartósan. Mutatjuk a friss listát!
Újabb termékek árát csökkenti Árzuhanás nevű promócióján belül a Spar Magyarország. Most hétfőtől az érintett termékek 5-15 százalékkal olcsóbbak a Spar és az Interspar áruházakban - közölte a cég. Így erre a hétre közel 400-ra emelkedik azon termékek száma, amelyek árát lejjebb vitte az boltlánc.
A promó keretein belül minden hétfőn új termékekkel bővül a lista, március 27-től az alábbiakkal:
- a részvevő pékáruk (kenyerek, péksütemények) ára 6-16%-kal,
- a rizs, búzadara, búzarétesliszt ára 5-7% közötti mértékben,
- a száraztészták ára 5-10%-kal,
- a müzlik, zabpelyhek ára 5-9% közötti mértékben,
- a sütőpor, vanillincukor ára 7%-kal csökken.
Az online-szórólapban pedig szerepel az árcsökkenés mértéke mellett a termékek új fogyasztói ára is
Címlapkép: spar.hu
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


