A magyar vállalatok munkatermelékenysége elmarad a régiós versenytársakétól, különösen a gazdaságpolitika fókuszában lévő ágazatok esetén.

Itt az Aldi bejelentése: fontos változás élesedik a magyar diszkontokban, minden vásárlót érint
Az összes magyarországi üzletét érintő beruházást jelentett be az ALDI Magyarország. A modernizáció során új húshűtőkkel látja el áruházait a vállalat, így nagyobb árukínálat lesz elérhető kisebb helyen. Az új biatorbágyi hűtőházának is köszönhetően az áruházlánc az elmúlt évben 7 milliárd forinttal nagyobb értékű megrendelést adott a magyar húsipar számára. Az ALDI továbbra is kizárólag magyar forrásból szerzi be frisshús-termékeit. Változik az áruházak belső elrendezése is, valamennyi papír- és vegyi áru immár egy helyen lesz megtalálható.
Új hűtőket telepít az ALDI valamennyi magyarországi üzletének húsrészlegén. Az eddigi hűtőládákat modern, üvegajtóval ellátott, döntött polcokkal rendelkező állóhűtők váltják. Az állóhűtők kisebb helyet foglalnak el a hűtőládákhoz képest, de kétszer akkora a polcfolyóméterben mért kapacitásuk, így egyrészt többféle termék helyezhető el bennük, másrészt egyszerre nagyobb mennyiséggel tölthetők fel. Az új hűtők négy polcszinten 30 polcfolyóméterrel rendelkeznek, de akár ötszintesre is bővíthetők, így 37,5 polcfolyóméterre növelhető a kapacitásuk.
Az innovatív, 45 fokban döntött polcok kényelmesebb bevásárlási élményt biztosítanak a vásárlóknak, és egyszerűsítik a termékek elhelyezését az árufeltöltők számára. A hűtőkben egységesen digitális polccímkével váltja ki a papíralapú címkét a diszkontlánc. Ezzel a környezetbarát megoldással nem csupán papírt és nyomtatási költséget, hanem értékes munkaidőt is megtakarít a vállalat, és a vásárlási élményt is javítja.
Átalakuló boltbelső, több frisshús- és fagyasztott termék
Az áruházlánc megtartja üzleteiben az eddigi hűtőládák egy részét, így a korábbinál is több fagyasztott termék – a nyári időszakban például még gazdagabb fagylaltkínálat – lesz kapható. Az új álló hűtőknek köszönhetően 20%-kal nagyobb lesz a diszkontláncnál egész évben kapható frisshús-kínálat, továbbá 15 egyéb termékkel – zsírokkal, szalonnákkal – bővül a szortiment, a nyári grillszezonban pedig kétszer annyi grilltermék lesz elérhető, mint korábban. A modern hűtők beépítésével felszabaduló alapterületnek köszönhetően a papír- és vegyi áruk a jövőben egy helyen lesznek megtalálhatók, így változik az áruházak belső elrendezése, áttekinthetőbb lesz a kínálat.
Az ALDI már több mint egy éve teszteli új frisshús-prezentációs megoldását, amit több üzleténél is bevezetett. Az utóbbi időszakban megnyitott áruházai is már az új, modern hűtőkkel vannak felszerelve. A jövőben minden újonnan nyíló egységbe az új hűtőket építik be, a meglévő üzletek átalakítása pedig várhatóan 15 hónapot vesz igénybe. Az új üzletbelső kialakítása éjjel történik, hogy a munkálatok ne zavarják a vásárlókat, akik reggel már a megújult környezetben kezdhetik a bevásárlást.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az üzleteink húsrészlegét érintő beruházás teljes értéke megközelíti a 3 milliárd forintot, így vállalatunk 3 év alatt 13 milliárd forint értékben hajt végre boltjait és logisztikai láncát érintő fejlesztést Magyarországon annak érdekében, hogy minél szélesebb, magyar termékekből álló kínálatot biztosítson a vásárlók számára. A 2021-ben átadott új hűtőházunknak is köszönhetően 2022-ben 7 milliárd forinttal nőtt a magyar húsipar számára adott megrendelésünk. A mostani boltmodernizáció is a magyar beszállítók termékeinek fog még több teret adni
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója a beruházás kapcsán.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


