A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.

Drága húsvét elébe nézünk: az egekbe emelkedett a sonka, tojás és a csokinyuszi ára is a boltokban
Bár még majdnem egy hónap van húsvétig, sok boltban már el is kezdődött a nagy bevásárlás a négynapos ünnepre. A Húsiparosok Országos Szövetsége pedig arra figyelmeztet mindenkit, hogy akár 30-40 százalékos áremelkedés is lehet az egy évvel ezelőtti árakhoz képest a sonkáknál, de a tojás esetében sem jobb a helyzet: az árstoppal is duplájába kerül – számolt be az RTL.
Elkezdődött a húsvétra való bevásárlás: egyre többen vesznek sonkát, csokit az ünnepre, hiszen ezek bőven elállnak addig, sőt akár még tovább is. Ráadásul sonkára már sok helyen felvesznek előrendelést, ami egy, az RTL által megkérdezett kis üzletben 10 százalékot drágult, de az áremelkedés könnyen elérheti a 30-40 százalékot is akár a Húsiparosok Országos szövetsége szerint.
A tojás áremelkedése pedig még nagyobb: az árstop ellenére is közel a duplájára emelkedett a tojás ára, ami sok helyen eléri a 100 forintot is darabonként. De a csokik esetében sem jobb a helyzet: emelkedett az alapanyagok ára, ráadásul magasabb adókulcsba is tartozik.
Azt látjuk a kereskedők visszajelzései alapján, hogy a fogyasztók a legkevésbé a minőségből hajlandóak engedni. Inkább vesznek kevesebb, jobb minőségű édességet
– mondta Intődy Gábor, a Magyar Édességgyártók Szövetségének főtitkára.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


