A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.

Könnyen pórul járhatnak a magyar vásárlók: hiába akarják a boltok, ebből így nem lesz árcsökkentés
A hazai kiskereskedők igyekeznek árat csökkenteni, ám az ártárgyalások során fény derült arra, hogy sok beszállítójuk ebben nem képes partner lenni – írja a 24.hu
Ahogy arról a Pénzcentrumon is korábban beszámoltunk a hazai üzletláncok több fronton is akció-háborúba kezdtek, kezdve a vajjal, folytatva a trappista sajttal. A lap megjegyzi, hogy nagy bolthálózatok januárban kezdték el csökkenteni a tejtermékek árát, kezdetben azért, mert a vásárlói érdeklődés csökkenése miatt a nyugati uniós tagállamokban nagy mennyiségben halmozódtak fel eladatlan készletek, főként vajból. „Ezeket a termelők igyekeztek mérsékeltebb áron, minél gyorsabban piacra dobni azoknál a kereskedőknél, amelyek nagy volumeneket tudnak átvenni” – mondta el a lapnak Neubauer Katalin, a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség (MNKSZ) főtitkára.
Miután a kereskedelmi láncok tartósan kedvezményes ajánlatokat kaptak a felvásárlási árra a 2–3 legnagyobb szereplőtől, megpróbálták számon kérni az árak letörését a kisebb feldolgozóipari cégeken is – írják, azonban a beszállítói tárgyalások során arra derült fény, hogy a kis- és középvállalkozások jelentős része nem tud árakat csökkenteni, mert hosszabb távú, fixáras energiaszerződéseiket olyan magas árakon kötötték meg, melyek immár nincsenek köszönőviszonyban a jelenleg elérhető piaci tarifákkal. Ahogy a lap írja, tavaly szeptember és december között a kkv-k egy jelentős része kötött 1–3 évre szóló, rögzített árú villamosenergia-vásárlási szerződést 180–300 forint/kilowattóra közötti árakon, elsősorban az MVM Next Zrt.-nél. Az áram piaci ára azonban jelenleg 60–70 forint/kilowattóra körüli áron mozog.
Neubauer Katalin megjegyzi, a kedvezőtlen feltételekkel megkötött energiaszerződések az egész élelmiszeriparban komoly versenyképesség-csökkenést okoznak a kisebb szereplők körében. Elsősorban ráadásul pont a magas energiaigényű ágazatokban, mint például a tejipar, húsipar, sütőipar, de a fagyasztott termékeket gyártó és forgalmazó vállalatoknál. Pontos adat nincs, de a főtitkár becslése szerint legalább tízezres nagyságrendben érinthetik a hazai cégeket ezek a kedvezőtlen ügyletek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


