A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.

Brutális hagymakatasztrófa jöhet tavasszal a magyarokra: erre kell készülni a boltokban, piacokon
Nem a feldolgozáskor, hanem már vásárláskor elsírhatjuk magunkat, ha meglátjuk az árat. Az ok: durva hiány van az egész világon.
Minden hagymatermelő- és exportőr ország súlyos gondokkal néz sezmbe, és ez okozza, hogy egyetlen kiló hagyma már többe kerül, mint a baromfihús egyes helyeken - írja a G7. A lap megjegyzi, hogy az észak-afrikai szárazság és a közép-ázsiai fagyok egyaránt negatívan hatottak a terméshozamokra, és ez okozza az ellátás megakadását globális szinten.
Hogy ez Magyarországon mit jelent, szintén nem nehéz felmérni: a KSH kimutatása szerint a vöröshagyma fogyasztói átlagára egy év alatt 278-ról 432 forintra nőtt - ez még januári adat. A nagy áruházláncokban már most is találni 600 forint feletti kilós árat, vagyis drágább, mint másfél kiló burgonya. Az előrejelzések szerint azonban
tavaszra 700-800 forint is lehet a hagyma kilója.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


