Ahogy beköszöntött a nyár és vele együtt a kánikula is, egyre többen keresik a felfrissülés lehetőségét a saját kertjükben.

Újabb élelmiszerlánc szállt be durván a vajháborúba: ők most 45 százalékkal csökkentették az árat
Az Aldi, a Lidl és a Penny Market után most úgy látszik, hogy az Auchan is beszállt a kibontakozóban lévő nagy vajháborúba. Ők most 45 százalékkal csökkentették a 200 grammos sajátmárkás vajuk árát. A vásárlók örülhetnek a láncok viaskodásának.
A hét arról szólt, hogy a boltok totális vajháborút indítottak. A sort az Aldi kezdte még hétfőn, majd követte őt a Lidl is. Előbbi 20, utóbbi 21-25 százalékkal csökkentette vajai árát. Ezekután a Penny Market is úgy gondoltam, meglovagolja a hypeot, és ők is tartós, 20-25 százalékos vajárcsökkentést jelentettek be.
Most pedig itt az újabba versenyző: az Auchan. Áruházban készült képünk szerint a francia hiper is beállt a sorba, és a 200 grammos sajátmárkás vajuk árát 599 forintra vitték le. Ez korábban 1 099 forintba került, szóval a csökkentés mértéke nem kevesebb, mint 45 százalék. Érdekes, hogy a 100 grammos vaj a hiperben 549 forintba kerül, szóval 50 forinttal drágábban dupla annyit lehet belőle vásárolni.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


