Újabb kiskereskedelmi szereplő csatlakozott az árversenyhez: több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken május 23-tól.

Átalakul az ALDI kínálata, miután a HELL Energydrink Magyarország Kft. hivatalosan is szerződést írt alá az ALDI Süddel és Norddal egyaránt. Ezentúl kedvenc energiaitalunkat további 4 országban is meg fogjuk találni a szupermarket polcain.
Az ALDI Magyarország termékkínálatának kialakításakor kiemelt figyelmet fordít arra, hogy minél több magyar cég válhasson beszállítójává, így a vásárlókat kiváló minőségű magyar élelmiszerekkel szolgálja ki. Az áruházlánc teljes kínálatának mintegy 60%-a származik hazai cégektől, egyes termékkategóriákban – például a friss húsnál, 65 alapvető tejterméknél – 100%-os a magyar termékek aránya. A vállalat támogatja a magyar cégek exportlehetőségeit, ezért 2022 tavaszán nemzetközi bemutatkozási lehetőséget szervezett hazai élelmiszeripari vállalatok számára. A meghívott cégek az ALDI Süd és az ALDI Nord számára közösen dolgozó globális beszerzőkkel ismertethették meg termékeiket az ALDI Magyarország szervezésében. A tenderen számos cég vett részt, és az alapos kiválasztási folyamat eredményeként a HELL ENERGY mindkét vállalatcsoporttól megbízást kapott.
Az ALDI globális beszerzési csoportja 2021 végén vette át az energiaitalok kiválasztásának feladatát. A kiválasztás során a beszerzők nem csupán a termékeket vizsgálták meg, hanem a gyártási helyszínt is meglátogatták. Az ALDI Süd vállalatcsoport Ausztriára, Németországra, Svájcra és Szlovéniára szóló megrendelést adott, amelyben állandó és szezonálisan kapható termékek egyaránt megtalálhatók, az ALDI Nord pedig németországi üzleteiben fogja értékesíteni a HELL által gyártott termékeket. A teljes megbízás volumene mintegy 16 millió palack évente.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


