0 °C Budapest
High angle view of young woman making credit card payment while doing online shopping on laptop. Technology makes shopping easier. Mockup image for woman doing online shopping.

Új lengyel divatáruház tört be Magyarországra: retteghetnek a versenytársak, a C&A, About You, Answear?

2022. november 18. 10:35

Az e-kereskedelem előretörése hazánkban is megfigyelhető és a dinamikusan növekvő magyar piacon immár a Lengyelországban, Romániában és Ukrajnában jelentős piaci részesedéssel bíró, a varsói székhelyű, lengyel AZA Group-hoz tartozó Born2be online divatáruház is elindította szolgáltatását. A gyorsan változó, ugyanakkor széles kínálatáról ismert kereskedőcég központi raktárában több mint 25 ezer termék várja a megrendeléseket.

A Born2be a fizikai formában létező üzletek helyett a vásárlók érdeklődése folyamatosan a gyorsan pörgő kínálattal rendelkező áruházak felé fordul. A cég 2017-ben nyitotta meg 11 ezer négyzetméteres varsói központját, egy éven belül pedig már egymillió terméket adott el. 2018-ban lépett be az első külföldi piacra: Ukrajnában már 2019-re elérte a milliós értékesített darabszámot.

Ha az összes piacot nézzük, 2020-ban a cég átlépte a 10 milliós mérföldkövet is. 2021-ben jelent meg Romániában, a hírlevélre feliratkozók száma nemzetközi szinten átlépte az 1 milliós létszámot, 2022-ben pedig megérkezett Magyarországra, miközben az összes piacon immár 15 millió ruhadarabot értékesített – derül ki a cég közleményéből.

„Az a célunk, hogy Magyarországon is a legnépszerűbb online divatáruházak egyike legyünk. Annak érdekében, hogy ez sikerüljön, nagy hangsúlyt fektetünk ügyfeleink visszajelzéseire. Van egy külön, dedikált rendszerünk a vásárlási folyamat és a termék minőségének értékelésére, arról nem is beszélve, hogy ha bármi kérdés felmerül, mindennek személyesen járnak utána munkatársaink” – emelte ki Daniel Duniak,  marketingigazgató.

Az említett cél elérése érdekébena piacon kiemelkedő gyorsasággal kínálják a trendi modelleket,  mindezt megfizethető áron igyekeznek tenni. Ezt igazolja, hogy 2022-ben átlagosan 22 eurót, mintegy 8800 forintot költöttek a vásárlók az áruházban. A folyamatosan változó kínálatban cipők, ruházati termékek, sőt, kiegészítők is várják az ügyfeleket.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Járt már homoktövis szüreten? Most megteheti! (x)

Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. november 22. péntek
Cecília
47. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
A magyar Real Estate Agent találkozó a Kalmárok közreműködésével
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?