Bár az áruházak polcain még mindig találni jó néhány, árában csúcson lévő árut, vannak azért szép számmal olyanok is, amik olcsósodnak.

Hathavi gyengélkedés után éledezik, újra növekedési pályán az e-kereskedelmi piac. A következő hónapokon áll vagy bukik az idei év sikere. A szakértők kismértékű éves növekedést prognosztizálnak Közép- és Kelet-Európában, és Magyarországon is.
Az energia- és szállítási költségek növekedése, az infláció, a forint gyengülése a külföldi devizákkal szemben az e-kereskedőket is érzékenyen érintette, ezért kénytelenek voltak árat emelni, ami hozzájárul a forgalom növekedéséhez. Mivel a karácsonyi időszakban erősödik a kereslet, a következő hónapok forgalmán múlik, hogy mekkora lesz az e-kereskedelem növekedése. A szakértő előrejelzése szerint éves szinten 10 százalékos erősödés várható az e-kereskedelemben idén, 2021-hez képest.Jelenleg két ellentétes hatás alakítja az e-kereskedelem alakulását. Az év eleji stagnálást követően, július óta újra növekszik az e-kereskedelem forgalma a Growww Digital e-kereskedelmi trendriportja szerint.
Egyrészről fűti, élénkíti a gazdaság digitalizációja, melynek a fő motorja a digitális kereskedelem, két számjegyű éves növekedési potenciállal. Másrészről viszont ezt a lendületet hűti, lassítja a jelenlegi nemzetközi politikai és gazdasági helyzet és az ezzel járó bizonytalanság. A szakértő a nehézségek ellenére arra számít, hogy az e-kereskedelem szerepe erősödik, és a jelenlegi, átmeneti lassulás után visszatér a 15 százalékos növekedési pályára.
A piaci nehézségek, a kereslet csökkenése az egyországos nagyobb szereplőket viseli meg a legjobban, náluk látható a leginkább lassulás. Ezzel szemben a régió erős exportpiacain a több országban működő exportőrök a piaci átlagnál többszörösen nagyobb ütemben növekednek. A közepes és kis forgalmú webshopoknak szintén van mozgásterük, megfelelő stratégiával tudnak nőni. Egyre gyakrabban kerül terítékre a külföldi terjeszkedés kérdése a magyar webshopok között is, akik a forint gyengülése miatt mennének ezen piacok felé, ahol euróban tudnak árbevételt realizálni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


