Ahogy beköszöntött a nyár és vele együtt a kánikula is, egyre többen keresik a felfrissülés lehetőségét a saját kertjükben.

Bár a vadgazdálkodás Magyarországon is fontos, így is mindössze kétadagnyi vadból készült ételt esznek meg a magyarok fejenként 365 nap alatt. Emiatt persze nem is lehet minden sarki hentesnél kapni, de azért sokat sem kell érte járkálni, ami viszont az árakat illeti, a tavalyihoz képest azok is szépen kilőttek – írja az Agrárszektor.
Bár a vadhúsok a tradicionális magyar konyha részét képezik, nem igazán eszünk belőle sokat egy évben. És ha észünk is, azt általában étteremben tesszük – jegyzi meg cikkében a szakportál. És bár a vadhúsok egészségesek, sőt fenntartható forrásból származnak, a történelmi éves drágulás bizony ezeknek a termékeknek az árát sem kímélte. És hogy mennyire nem, az jól látszik a tavalyi és idei vadhúsárak összehasonlításából.
Mennyibe került tavaly és most?
- szarvascomb (1kg): 2500 forint tavaly, most egészben 2900 forint, csont nélkül, fagyasztva 5000 forint is lehet;
- szarvas lábszárhús (1kg): közel 2000 forint tavaly, most 2700 forint;
- csont nélküli vaddisznógerinc (1kg): 3200 forint, most 4500 forint;
- csont nélküli őzcomb (1 kg): 4000 forintot körül mozgott tavaly, most 4600 forint, de találkozhatunk 7500 forintos árral is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


