A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.

Ezt nem láttuk jönni! Extra díjat számol fel a McDonalds, jobb ha résen vagy, ezért is fizetni kell
Nyolcvan forintot kell innentől fizetni a McDonaldsnál, ha nem az étteremben ennénk meg a megrendelt ételt.
Úgy tűnik, begyűrűzött az infláció a legnépszerűbb gyorséttermekbe is: a McDonaldsnál mostantól nyolcvan forintos elviteli díjat kell fizetni akkor is, ha az ételt ugyan személyesn, a gyorsétteremben vesszük meg, ám nem helyben fogyasztjuk - szúrta ki a hvg.hu.
Az elviteli díj nem csak akkor érvényes, ha bemegyünk az éttermek valamelyikébe, hanem akkor is, ha az autóval odaállunk a McDrive-okba. Ezt úgy vették észre, hogy a Flórián téri egységben a kioszkon is ki volt írva, nem csak a benti rendelő-táblákon. Az étterem pedig alapos munkát végzett, mert nem csak a kioszkokon, hanem a telefonos alkalmazásban is bevezette ezt a díjat, vagyis itt sem lehet ezt kikerülni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


