Katie Boulter brit teniszező nyilvánosságra hozta a közösségi médiában kapott fenyegetéseket és gyalázkodó üzeneteket.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Vodafone valótlanul hirdette korlátlanként egyes mobilnet-kiegészítő csomagjait. A cég elismerte a jogsértést és extra adatkerettel kompenzálja az érintett ügyfeleket – ezzel 60 millió forintra mérsékelve a rá kirótt bírságot.
A versenyhatóság vizsgálata feltárta, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. (Vodafone) megtévesztően népszerűsítette a mobilinternet-díjcsomagjai mellé választható, bizonyos közösségi alkalmazások korlátlanságát ígérő (pl. („korlátlan közösségi élmény”) kiegészítő csomagjait. A reklámok állításaival szemben ugyanis a csomagok valójában nem voltak korlátlanok, mivel bizonyos funckiók használata (pl. a beágyazott médiatartalmak megtekintése) csökkentette az ügyfelek adatkeretét.
A Vodafone az eljárás során együttműködött a Versenyhivatallal: elismerte a jogsértést, lemondott a jogorvoslatról, emellett a tisztességtelen gyakorlat jóvátételét vállalta a fogyasztók felé - közölte a GVH. Ennek keretében a cég valamennyi, jelenleg ilyen csomagot használó ügyfelének (vagyis minden olyan előfizetőnek, akinek a vállalás megvalósításakor Vodafone Pass-ot tartalmazó díjcsomagja vagy kiegészítő Pass szolgáltatása van) 3 GB-os extra adatkeretet biztosít. A Vodafone sms-ben fogja értesíteni a kompenzációról az érintett ügyfeleket.
A cég együttműködését és a fogyasztói kompenzációt is figyelembe véve a GVH Versenytanácsa 60 millió forintos bírságot szabott ki a vállalkozásra és eltiltotta a jogsértőnek bizonyult gyakorlat folytatásától. A Vodafone fogyasztói jóvátételi programjának végrehajtását a GVH a határidejének leteltét követően, részletesen ellenőrzi majd.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


