A papír kiskönyvtől hamarosan elbúcsúzhatunk, a minisztérium szerint csökken a papírmunka is ezzel, és az adatok digitálisan elérhetőek lesznek.

Az OBI meghozta a döntést, ami Nyugat-Európában már trendnek számít ugyan, de a magyar üzletek között még egyedi döntés. Nem nyomtatnak többé akciós újságot.
Az utolsó katalógusokat dobták be a postaládába, többet nem ad ki nyomtatott prospektusokat az OBI. A barkácsáruház a következő okokkal magyarázta a döntését, hogy a hód igényt tart az összes fára, a személyre szóló tanácsokat nem lehet mind kinyomtatni, az egy katalógus nem tud mindent megmutatni, illetve mert a nagy projektekhez az anyagigénye is nagyobb. A viccesre vett kommunikáció mellett a döntés valódi oka vélhetően az elszálló papírárakban és nyomdaköltségekben keresendő.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


