A részletfizetést érintő újítások bevezetésére annak nyomán került sor, hogy a részletfizetési konstrukciók a korábbinál hangsúlyosabbá váltak az eMAG-nál.
Kapkodnának ezek után a rezsicsökkentő termékek után a magyarok: kígyóznak a sorok a boltokban
Felrobbantotta az internetet a kormány augusztustól érvényes rezsimódosítása, az Árukereső.hu-n pedig a szokásos szezonalitást is felülírták a váratlan lépésre adott fogyasztói reakciók. A Google keresőjébe a bejelentést követő, július 10-e és 20-a közötti időszakban több mint 5.500 alkalommal írták be a vegyes tüzelésű kazán kifejezést az Árukereső.hu oldalára érkező felhasználók. A keresésekből keletkező tranzakciók és esetleges vásárlások száma 1.300 százalékkal ugrott meg ebben az időszakban, ezzel pedig még az iPhone 13-at is sikerült leköröznie.
Meglódultak a keresések az energiával kapcsolatos kategóriákban azt követően, hogy kiderült: augusztustól jelentős mértékben változik a rezsicsökkentés korábban jellemző rendszere. Drasztikus eltérést mutatnak a Google-ba írt keresőszavak július 10-e és 20-a között, amelyekkel a felhasználók az Árukereső.hu oldalára érkeznek az ezt megelőző 10 napos időszakhoz képest.
Korábban a vegyes tüzelésű kazánra a 300-at se érte el a kattintások száma, július 10-e után azonban felugrott 5.500-ra. Ennél is látványosabb a változás a keresésekből keletkező tranzakciók, esetleges vásárlások esetén: itt az utóbbi időben 1.300 százalékos a bővülés, ezzel pedig még az iPhone 13 sem tudta tartani a lépést ebben az időszakban.
Néhány tucatról szintén 5.500 felettire nőtt a kattintások száma a napelem, napelemrendszerek kategóriában, amelyben a tranzakciók száma 20.000 százalékkal ugrott meg. A sparheltek esetében a kattintásszám 300-ról 5.000 fölé száguldott, a keresésekből induló tranzakcióknál pedig 1800 százalékos növekedést látni. Csak az összehasonlítás érdekében: hűtőszekrényre a meleg miatt 5 százalékkal klikkeltek többen július 21-e után, mint előtte, miközben a tranzakciószám 12 százalékkal emelkedett.
Ehhez képest a kandallóra keresés a nyári időszak ellenére is 300-ról 4000-re nőtt, a tranzakciók esetében 2000 százalékos volt az emelkedés, a villanybojler, vízteres kandalló csoportban szintén megtízszereződött a kattintások száma, a kályhák esetében pedig hússzoros a szorzó.
A sorból ugyan kilóg némileg, de látványos bővülést mutatott az elektromos roller kategória: július 10-e után ebben 68 százalékkal emelkedett a kattintásszám, miközben tranzakciók terén 85 százalékos bővülést regisztrált az Árukereső.hu a Google-ba írt keresőszavak alapján hozzá befutott keresésekben.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Hasonló átrendeződés látható az Árukereső.hu oldalán az átkattintásokban a július 14-étől 21-éig tartó hét adatait az előző hetivel összemérve. A mobiltelefonok és a hűtőszekrények után a bojler volt a leglátogatottabb kategória az oldalon, ahol egy hét alatt 6.000-ről 36.000-re nőtt meg a klikkekben kifejezett érdeklődés. Hasonló folyamat játszódott le a kandallóknál és kályháknál (6 ezerről 37 ezerre), a több mint ezer típust felvonultató kazán kategóriában (3.000-ről 19.000-re), továbbá a napelemrendszereknél, ahol megduplázódott az átkattintások száma.
Baka László, az Árukereső.hu marketingvezetője szerint azokban a helyzetekben, amikor az embereknek erősen meg kell fontolniuk, hogy mire költsenek, még inkább felértékeli az ár-összehasonlító oldalak létjogosultságát. Az oldalon ráadásul nem csupán az árakat lehet összehasonlítani, de a termékoldalak alján található árdiagram segítségével azt is meg lehet nézni, hogyan változott az adott termék átlag-, illetve minimum ára: drágább lett-e vagy olcsóbb, illetve mikor kellett érte a legkevesebbet fizetni, és az mennyi volt.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.