Csökkent Sebestyén Balázs cégének árbevétele, de így is több mint 100 millió forint osztalékot vett ki.

Érik az újabb szalmonella-botrány: most ennek a gyártónak a termékei jutottak a kindertojás sorsára
Egy újabb belga csokoládégyár üzemében azonosították azt a bélfertőzést okozó baktériumot, amely néhány hónappal korábban az olasz Ferrero csokoládégyár belgiumi telephelyén okozott szalmonellafertőzést, és ezzel több mint 300 megbetegedést Európa szerte - írta a The BrusselsTimes hírportál csütörtökön.
A belga-svájci tulajdonú Barry Callebaut cég kelet-flandriai üzemében az összes, június 25-e után gyártott csokoládékészítményt kivonták a forgalomból az illetékes hatóságok. A vállalat június 27-én fedezte fel a szalmonella baktériumot a gyárban előállított termékekben. "A szigorú élelmiszerbiztonsági eljárások gyorsan azonosították a lecitint, mint a szennyeződés forrását" - írta a cég sajtóközleményében. A Barry Callebaut a fertőzés észlelése után tájékoztatta a szövetségi élelmiszerbiztonsági ügynökséget, és leállította a gyártást.
A hírportál tudósítása szerint a vállalat azóta felvette a kapcsolatot vásárlóival, és tájékoztatta őket, hogy az érintett termékeket ne tegyék ki a boltok polcaira. A vizsgálat lezárásáig nem folytatódik a termelés. Amennyiben a cég termékei tömeges fertőzést okoznak, a vállalattól megvonhatják a gyártási engedélyt. Az arloni Ferrero-üzem gyártását áprilisban leállították a hatóságok szintén szalmonella baktérium miatt, azonban a termelés július elején feltételes engedéllyel újraindulhat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


