A digitális korban szocializálódott Z-generáció belépése a munkaerőpiacra alapjaiban formálja át a vállalati elvárásrendszereket.

Korábban több bolthálózat is mennyiségi korlátot vezetett be a hatósági áras termékekre, azonban a Lidlnél most korlátozzák az egyszerre megvásárolható WC-papír és konzervek számát is – írja a Telex.
A globális papírhiányra hivatkozva a Lidl áruházakban korlátozást vezettek be: egy vásárló maximum 3 csomag WC-papírt vehet. Szintén csökkentették az egyszerre vásárolható 2,8%-os UHT-tej mennyiségét, az eddig 12 literről 6 literre. A lap kérdésére a Lidl úgy reagált, hogy a korlátozások oka az ellátási láncokban adódó problémák, ez pedig egyes papírtermékeket érint, néhány konzervet, illetve már a korábban említett tejterméket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ingyenes és könnyen elérhető: egyre többen használják a hulladékudvarokat
Aranykuka kampányt indított a MOHU.
-
Vállalkozásod van? Így csökkentheted az áramköltségeket akár harmadával, beruházás nélkül
Szalai Sándort, az E.ON szakértőjét kérdeztük az energiaszolgáltató új tarifacsomagjáról.
-
Érdemes már most bevásárolni az iskolakezdésre: néhány trükkel tízezreket spórolhatunk
Kedvező áron juthatunk iskolaszerekhez a Penny kínálatában.


