Bár az áruházak polcain még mindig találni jó néhány, árában csúcson lévő árut, vannak azért szép számmal olyanok is, amik olcsósodnak.

Nem jelent automatikus áremelést az extraprofit-különadó a boltokban - mondta a Pénzcentrumnak az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára. Vámos György kifejtette, a hazai üzleteknek már így is óvatosan kell bánniuk az árakkal.
Az új extraprofit-adó ugyanolyan költségként jelentkezik a kiskereskedőknél, mint a villanyszámla, vagy a kiskereskedelmi adó - kommentálta a kormányzati döntéseket Vámos György. Az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára arról beszélt, hogy a kereskedők nem feltétlenül építik majd be az áraikba az új terhet:
Manapság vigyázni kell az áremelésekkel, hiszen ebben a tekintetben hatalmas a verseny az üzletek között, a vásárlók pedig árgús szemekkel figyelik az árcédulákat. Így a boltoknál nem ez az elsődleges út: a cégek első körben megnézik, hogy hol tudnak vágni a költségeken, például halasztanak egy-egy nagyobb beruházást. Tehát az árak emelésére nagyon szűkek a lehetőségek, a vállalatok inkább takarékoskodni próbálnak
- magyarázta a főtitkár. Hozzátette: ugyanakkor előfordulhat további áremelés az üzletekben, de nem csak az új különadó miatt, hanem például a beszállítói költségek, vagy a rezsiköltségek emelkedése miatt is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


