A közösségi médiában megoszlanak a vélemények arról, mennyire fér bele az ilyen módszerek alkalamazása.
Nem jelent automatikus áremelést az extraprofit-különadó a boltokban - mondta a Pénzcentrumnak az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára. Vámos György kifejtette, a hazai üzleteknek már így is óvatosan kell bánniuk az árakkal.
Az új extraprofit-adó ugyanolyan költségként jelentkezik a kiskereskedőknél, mint a villanyszámla, vagy a kiskereskedelmi adó - kommentálta a kormányzati döntéseket Vámos György. Az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára arról beszélt, hogy a kereskedők nem feltétlenül építik majd be az áraikba az új terhet:
Manapság vigyázni kell az áremelésekkel, hiszen ebben a tekintetben hatalmas a verseny az üzletek között, a vásárlók pedig árgús szemekkel figyelik az árcédulákat. Így a boltoknál nem ez az elsődleges út: a cégek első körben megnézik, hogy hol tudnak vágni a költségeken, például halasztanak egy-egy nagyobb beruházást. Tehát az árak emelésére nagyon szűkek a lehetőségek, a vállalatok inkább takarékoskodni próbálnak
- magyarázta a főtitkár. Hozzátette: ugyanakkor előfordulhat további áremelés az üzletekben, de nem csak az új különadó miatt, hanem például a beszállítói költségek, vagy a rezsiköltségek emelkedése miatt is.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.