Mind a vasárnap, mind a hétfő munkaszüneti napnak számít. Ennek megfelelően a legtöbb kiskereskedelmi lánc zárva tartja boltjait

Újabb vidéki városban kezdi meg a házhozszállítást a Tesco: a környező falvak is jól járnak
A Tesco siófoki hipermarketje is csatlakozott a Tesco Otthonról szolgáltatásához, így újabb 13 ezer háztartásban érhető el online az áruházlánc több mint 15 ezer friss és tartós terméket tartalmazó kínálata. Ezzel országszerte már közel 2,5 millió otthonban élvezhetik a vásárlók az online rendelés és házhozszállítás előnyeit.
A boltlánc tovább bővítette online üzletágát, melynek eredményeként a Siófokon, valamint 19 környező településen élő vásárlók számára válik elérhetővé a kiszállítás. A vállalat a most csatlakozott területeken a siófoki hipermarketéből szolgálja ki a Tesco Otthonról online rendeléseit.
A fejlesztés több mint 13 ezer háztartást érint, ezzel pedig már az ország több mint 600 településén, közel 2,5 millió otthonba visszük ki az interneten leadott rendeléseket. Vásárlóink több mint 15 ezer termék közül válogatva könnyedén elintézhetik a kisebb vagy éppen nagyobb bevásárlásokat, melyek kiszolgálásához 17 fővel növeltük csapatunk létszámát
– mondta Martin Coulam, a Tesco-Global Zrt. operációs igazgatója. A vásárlók a boltlánc honlapján vagy Androidon és iOS-en is elérhető mobiltelefonos alkalmazáson keresztül tudnak bepakolni a virtuális kosarukba és rendelést leadni. A Tesco munkatársai a kiválasztott termékeket ugyanolyan gondossággal készítik össze az áruházban, mint ahogy azt a vásárló maga tenné. A rendeléseket a cég a kiválasztott egyórás idősávban, akár már aznap házhoz szállítja, de lehetőség van személyes áruházi átvételre is.
A Tesco Doboz Webáruház továbbra is az ország minden pontján elérhető a vásárlók számára, akik több ezer termékből – köztük tartós élelmiszerekből, kozmetikumokból, tisztítószerekből és egyéb háztartási cikkekből, babápolási termékekből vagy állateledelekből – válogatva állíthatják össze rendelésüket, amelyet a Magyar Posta szállít házhoz 3-5 munkanapon belül.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


