10-ből 8 magyar fogyaszt boltban kapható gyorsfagyasztott, panírozott húsokat, de nem mindegy hogy készítjük el őket.
Mintegy ezer üzletben, hipermarketben és szállodában fog kizárólag magyar zene szólni május 12-én. Az Él a zene! kezdeményezés célja, hogy előtérbe helyezze a magyar szerzőket, előadókat és dalokat. A megmozduláshoz számos lemezkiadó, rádió, zenetévé, együttes és egyéb zeneipari szereplő csatlakozott. Az Él a zene! a magyar könnyűzene napja hivatott lenni, reflektálva a pandémia által sújtott hazai zeneipar nehéz helyzetére is - közölték a szervezők hétfőn.
Az ötletgazda, főszervező Nagy Szabolcs megkereste a háttérzene-szolgáltatókat, és arra kérte őket, hogy egy napig kizárólag magyar zenét játsszanak. Az ügyet felvállalta a MoodMedia, a CloudCasting és a Kitto Media, így csaknem ezer üzletben, bútoráruházban, gyorsétteremben, hipermarketben, abc-ben és szállodában fog szólni a magyar zene május 12-én.
A kezdeményezéshez több rádió és zenetévé csatlakozott, köztük a Karc FM, a Spirit FM, a Manna FM, a Magyar Katolikus Rádió, az FM103,8 Rock Rádió, a Klasszik Rádió, a Beat Rádió, a debreceni Campus Rádió, az Érd FM, a nyíregyházi Mustár FM, a kecskeméti Gong Rádió, a Sláger TV, a Music Channel, a Zenebutik és a Dikh TV. A csatlakozó médiumok legtöbbje kizárólag magyar zenét játszik május 12-én, néhányan pedig megduplázzák a magyar arányt. Szintén részt vesz a programban a hazai előadók kizárólagos játszásával több mint száz iskolarádió a DUE Médiahálózat szervezésében.
Az Él a zene! négy ismert szerzőt, előadóművészt kért fel, hogy nagykövetként népszerűsítse a magyar könnyűzene napját. Köztük van Bagossy Norbert, a Bagossy Brothers Company énekese, gitárosa, Harcsa Veronika énekesnő, dalszerző, Schoblocher Barbara, a Blahalouisiana énekesnője és Tariska Szabolcs szövegíró. Az Él a Zene! magyar könnyűzenei nap szervezője a Fülesbagoly Alapítvány, fő stratégiai partnere a WMMD, támogatója a Hangfoglaló Program és az Öröm a Zene.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.