A hazai cseresznye ágazat történelmi mélypontot él át, miután az áprilisi és májusi fagyok miatt a szokásos termésmennyiség mindössze 20-30 százaléka várható az idei évben.

A Nespresso bejelentette, hogy megszerezte az egyik legjelentősebb globális fenntarthatósági elismerésnek számító B Corp™ tanúsítványt. A svájci vállalat ezzel csatlakozott ahhoz a 4500 cégből álló nemzetközi mozgalomhoz, amelynek tagjai megfelelnek a B Corp fenntarthatósággal, társadalmi felelősségvállalással és átláthatósággal kapcsolatos szigorú elvárásainak.
A B Corp egy olyan globális, vállalatokat tömörítő közösség, amelynek tagjai tekintettel vannak munkavállalóikra, beszállítóikra, fogyasztóikra, a közösségre és a környezetre, amelyben működnek. A B Corp vállalatok változást képviselnek, és üzleti tevékenységeik során szem előtt tartják, hogy termékeiken, gyakorlataikon és nyereségükön keresztül minden érintett javát szolgálják.
A tanúsítványt a 2006-ban alapított B Lab szervezet ítéli oda, akik egy szigorú és objektív felmérés során értékelik a vállalatok emberekre és a bolygóra gyakorolt hatását. G uillaume Le Cunff, a Nespresso elnök-vezérigazgatója szerint a B Corp tanúsítvány méltó elismerése annak az elkötelezett munkának, amit a cég 30 éve végez a fenntarthatóság, az átláthatóság és a felelősségteljes üzletmenet érdekében.
A Nespresso ezentúl termékein és kommunikációs anyagaiban is megjeleníti majd a B Corp logóját, ezzel is támogatva a mozgalom szélesebb körű megismertetését, és segítve a fogyasztóknak, hogy még fenntarthatóbb döntéseket hozzanak vásárlásaik során.
A B Hatásvizsgálat során egyébként a Nespresso 84 pontot szerzett a lehetséges 200-ból. A B Corp besoroláshoz minimum 80 pont szükséges. Eddig 4500 vállalat kapott B Corp tanúsítványt; ezek a cégek mintegy 150 iparágban, több mint 70 országban működnek. A B Corp minősítést szerző vállalatok nagyon sokszínűek akár az iparág, akár a méret szempontjából, de a fenntartható és felelős működés tekintetében is különböző szinteken állnak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


