Close up of refreshing espresso pouring of capsule machine into a cup at home. Concept of coffee break.

Te is kapszulásat iszol? Ezt jobb, ha tudod a Nespresso kávéiról

2022. április 26. 18:07

A Nespresso bejelentette, hogy megszerezte az egyik legjelentősebb globális fenntarthatósági elismerésnek számító B Corp™ tanúsítványt. A svájci vállalat ezzel csatlakozott ahhoz a 4500 cégből álló nemzetközi mozgalomhoz, amelynek tagjai megfelelnek a B Corp fenntarthatósággal, társadalmi felelősségvállalással és átláthatósággal kapcsolatos szigorú elvárásainak.

A B Corp egy olyan globális, vállalatokat tömörítő közösség, amelynek tagjai tekintettel vannak munkavállalóikra, beszállítóikra, fogyasztóikra, a közösségre és a környezetre, amelyben működnek. A B Corp vállalatok változást képviselnek, és üzleti tevékenységeik során szem előtt tartják, hogy termékeiken, gyakorlataikon és nyereségükön keresztül minden érintett javát szolgálják.

A tanúsítványt a 2006-ban alapított B Lab szervezet ítéli oda, akik egy szigorú és objektív felmérés során értékelik a vállalatok emberekre és a bolygóra gyakorolt hatását. G uillaume Le Cunff, a Nespresso elnök-vezérigazgatója szerint a B Corp tanúsítvány méltó elismerése annak az elkötelezett munkának, amit a cég 30 éve végez a fenntarthatóság, az átláthatóság és a felelősségteljes üzletmenet érdekében.

A Nespresso ezentúl termékein és kommunikációs anyagaiban is megjeleníti majd a B Corp logóját, ezzel is támogatva a mozgalom szélesebb körű megismertetését, és segítve a fogyasztóknak, hogy még fenntarthatóbb döntéseket hozzanak vásárlásaik során.

A B Hatásvizsgálat során egyébként a Nespresso 84 pontot szerzett a lehetséges 200-ból. A B Corp besoroláshoz minimum 80 pont szükséges. Eddig 4500 vállalat kapott B Corp tanúsítványt; ezek a cégek mintegy 150 iparágban, több mint 70 országban működnek. A B Corp minősítést szerző vállalatok nagyon sokszínűek akár az iparág, akár a méret szempontjából, de a fenntartható és felelős működés tekintetében is különböző szinteken állnak.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. május 17. 19:20