A régiós országok közül Lengyelország 3,7, Bulgária és Horvátország egyaránt 3,1 százalékos éves növekedést ért el.

Már ebből is hiány lehet a magyar boltokban? Mélyen a zsebébe nyúlhat, akinek szüksége lesz rá
Hatalmasat nőttek a szezonális termékek árai. A tavaly karácsonykor érzékelt átlagos 20 százalékos drágulást követően, idén is áremelkedésekre kell számítani. Ráadásul egyes kézzel készített karácsonyfadíszek hiánycikkek lehetnek a piacon az orosz-ukrán háború miatt.
Az alapanyagok és szállítási költségek növekedése miatt 15-20 százalék közötti mértékben emelkedhet idén a karácsonyi termékek, köztük a karácsonyi dekorációk és karácsonyfadíszek árai - írta közleményben Parti István, a Deconline.hu dekorációs webáruház ügyvezetője.
A drágulásnak alapvetően több oka is van. A COVID-19 járvány okozta konténerhiány miatt kialakult szállítási nehézségeket tovább tetőzi az üzemanyag drágulása és a nyersanyagok pl. a műanyag, mikrochip, nyomtatott áramkörök és a vas világpiaci árának emelkedése. A karácsonyi dekorációk, fényfüzérek és egyéb dísztárgyak gyártása során pedig ezeket az alapanyagokat használjak a gyártók. Parti István szerint mindez hozzájárul ahhoz, hogy idén is jelentős - akár kétszámjegyű - drágulás legyen karácsonykor a karácsonyi dekorációk esetében.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


