A kipróbált termékekben bíznak a magyarok, az árérzékenység pedig továbbra is meghatározó attitűd a háztartások költéseinél.

Óriási nyugdíjaskedvezményt jelentett be a Tesco: ilyen még nem volt, mutatjuk a részleteket
Április 19-től minden kedden a nyugdíjas vásárlók 5 százalék kedvezményt kapnak a Tescóban vásárlásuk végösszegéből, amennyiben használják Tesco Clubcard kártyájukat. Az áruházlánc ezzel is szeretne hozzájárulni az élelmiszerre fordított kiadások csökkentéséhez.
Minden héten kedvezményes keddek várják a nyugdíjasokat a Tesco áruházakban április 19-től kezdődően. A vásárlók nyugdíjas igazolványuk felmutatásával, Tesco Clubcard használata esetén 5 százalék kedvezményt kapnak vásárlásuk végösszegéből. Az egy vásárlás alkalmával igénybe vehető maximális kedvezmény 9999 forint.
Szeretnénk támogatni a nyugdíjasokat a háztartási kiadásokra fordítható pénz beosztásában. Az új, keddi kedvezmény igénybevételével csökkenthetők az élelmiszerre fordítható kiadások, így a Tescóban ezeken a napokon többet ér vásárlóink nyugdíja. Ez több mint 2,5 millió embert érint az országban, akik közel 200 üzletünkben élhetnek a lehetőséggel. A Tesco Clubcard használatával pedig egyéb jelentős kedvezményeket is ki tudnak használni, hogy vásárlásuk még olcsóbb legyen
– mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatója.
Címlapkép: Branstetter Sándor, MTI/MTVA
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


