Iránykereséssel indulhat a kereskedés szerdán a Budapesti Értéktőzsdén (BÉT) az elemző szerint. Kedden a BUX 36,13 pontos, 0,04 százalékos csökkenéssel 96 023,77 ponton zárt.

Magyarországon az egyik leghangsúlyosabb és legszínesebb ünnepek közé tartozik a húsvét, hiszen szorosan kapcsolódik a tavasz kezdetéhez és a termékenységgel összefonódó népszokásokhoz. Egy friss felmérésből az derült ki, hogy a résztvevők 80%-a tölti a rokonaival, barátaival az ünnepet. Az étkezések tekintetében a házi készítésű ételeké lesz a főszerep: a válaszadók 94%-a készíti el otthon a húsvéti menüt.
A magyar gasztronómiához igen közel állnak a húsvéti ételek és az előkészületekhez kötődő rituálék. Sokak számára ez az ünnep hasonlóan meleg, családias hangulatban, mint a karácsony. Az Offerista Group Hungary felméréséből kiderül többek között az is, hogy idén hol tervezik a vásárlást az emberek.
A hagyományőrző szokások és ételek mellett azonban fontos figyelembe vennünk, hogy milyen sok lehetősége van a vásárlóknak arra, hogy beszerezzék az előkészületekhez szükséges alapanyagokat. A válaszadók 65%-a állítja, hogy a húsvéti akciók és reklámokban mutatott ajánlatok befolyásolják a vásárlási döntésüket. Ugyan bőséges kínálata van a hipermarketeknek és rendkívül kényelmessé teszik a vásárlást, az emberek 33%-a mégis úgy dönt, inkább több körben szerzi meg a húsvéti ételekhez szükséges alapanyagokat, esetleges ajándékokat. Szívesen látogatják a szupermarketeket, a sarki kisközértet és a piacot is,hogy megteremtsék a tökéletes húsvéti
hangulatot.
A top termékkategóriákban továbbra is az élelmiszereken van a fókusz, melyet a gyerekjátékok, majd a dekoráció és lakberendezés követ. A felmérés eredményei alapján 2022-ben a húsvéti bevásárlásokra a válaszadók 26%-a 10 001 és 15 000 forint között tervez költeni. 25% pedig 15 001 és 20 000 forint közötti összeget szánnak az
ünnepekre idén. A vásárlók 64%-a hasonló költségvetéssel számol idén a húsvéti előkészületekre, mint a tavalyi évben.

Itt a bejelentés: népszerű bor tűnik el a magyar boltok polcairól, itt senki ne keresse többé ezeket
Légli Ottó bejelentette: 2025-től nem találkozhatunk többé a borászata palackjaival a hipermarketekben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Mobilalkalmazásból, 10 perc alatt, teljesen online igényelhető a Munkáshitel elsőként a Gránit Banknál (x)
A Gránit Banknál egyedülálló módon május 26-tól már mobilalkalmazásból is, teljesen online, 10 perc alatt igényelhető a Munkáshitel a banknál már számlával rendelkező ügyfelek számára. Új számlanyitás esetén akár 90.000 forintot is jóváír az igénylők számláján a pénzintézet.


