Egy magyar háztartás havonta körülbelül 24 ezer forintot költ hírközlési szolgáltatásokra.

Az árstop a legújabb gigaakció a magyar boltokban: ezekért a termékekért őrülnek meg vásárlók
Jóval több fogyott a boltokban az elmúlt két hétben azokból a termékekből, amelyeknek az árát vissza kellett csökkenteni a tavaly októberi szintre. A Portfolio értesülése szerint nagyjából 60-80 százalékos forgalomnövekedés tapasztalható a nagyobb láncoknál az árstopos termékeknél.
Az árstopos termékeknél hatalmas forgalomnövekedés tapasztalható: eddig 60-80 százalékos bővülésről hallani, de a forgalomnövekedés egy része könnyen lehet, hogy nem a háztartások vásárlási kedvével magyarázható.
Még a mennyiségi korlátozás mellett is vannak olyan kisboltok, akiknek megéri betérni a nagy láncokba, hogy az ottani (a tavaly októberivel megegyező) áron tudjanak vásárolni, hiszen a beszállítók már ennél is magasabb átadási áron kínálják nekik a portékát, akik ráadásul újabb áremelést terveznek. Megkérdeztük a cégeket, hogy milyen mértékben nőtt a forgalmuk az árstopos termékeknél: akik válaszoltak, azok a kereslet erős növekedéséről számoltak be.
Bizonyára kicsit többet vesznek a háztartások az árstopos termékekből, 5-10, talán 20%-kal többet. A 60-80-300%-os növekedés azonban egyértelműen nem csak a családok számlájára írható
– mondta egy, a kiskereskedelemre rálátó, a téma érzékenysége miatt név nélkül nyilatkozó forrás. Szerinte a forgalomnövekedésben benne vannak azok a kisboltok is, amelyek a beszállítóktól most februárban magasabb áron kapják a termékeket, mintha besétálnának a nagy láncokba.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


