A Telekom mobilelőfizetőinek és Domino ügyfelei számára is automatikusan elérhetővé teszi országos lefedettségű 5G hálózatát 2025. június 1. és augusztus 31. között.

A karácsonyi időszakban a hiper- és szupermarketek, áruházak rengeteg szezonális terméket árusítanak, amelyekre az év nagyrészében hiába is várnak a vásárlók. Ezek között rengeteg az élelmiszer, viszont akad sok olyan áru is, ami a játék kategóriában esik, és jellemzően ilyenkor lehet megvenni. Az üzletek karácsonyi katalógusai már november óta elérhetők, azonban mindig akadnak meglepetések is. A Lidl Magyarország a héten tette közzé például, hogy a kisgyermekes családok favoritjának számító fa játékkonya december 20-án kerül az üzletekbe.
"Biztosra vesszük, hogy a kis séfek már alig várják, hogy megérkezzen a fa játékkonyhájuk, ami valódi fából készült, fény- és hanghatású elemei is vannak, amik szabad utat adnak a fantáziának és a kreativitásnak!
Most december 20-án végre megérkezik üzleteinkbe!" - tette közzé a magyar Lidl a facebookon.
Ha valaki tagja a diszkontok kínálatával, termékcsereberével foglalkozó közösségi média csoportjainak, az szembesülhetet már vele, hogy karácsony előtt hatalmas az érdeklődés az iránt, mikor érkeznek bizonyos játékok. Ezeket sok családban a fa alá szánják, és többnyire igyekeznek azonnal lecsapni rájuk. A budapesti üzletekben jellemzően hamar ki szoktak fogyni a babaházak, vagy játékkonyhák. Ilyenkor sok posztban kérnek segítséget egymástól a vásárlók, melyik áruházban lehet megkapni egyik másik darabot.
Most a Lidl Magyarország külön posztot is szentelt az évek óta favoritnak számító fa játékkonyha érkezésének. Emiatt, aki 20-án tervezett Lidlbe menni, ne csodálkozzon, ha tömeg lesz a kora reggeli órákban, főként a fővárosban:
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


