Egy klasszikus magyar étel, ami már nem a spórolás szinonimája. Ez a lecsó, ami bár egyszerű, lassan luxus lesz.

Növekvőben a magyarok érdeklődése a Black Friday akciók iránt. Az eMAG és az Extreme Digital közleménye szerint a közös akciójuk első órájában másfélszer annyi érdeklődő kereste fel az oldalt, mint tavaly, ami az üzletek szerint az egyetlen napra koncentrált fekete pénteki akciók létjogosultságát igazolja. Az első órában több mint 76 ezer darab rendelést fogadott a cég, mintegy 2,4 milliárd forint összértékben. Reggel 8 óráig a legnagyobb értékben Győr-Moson-Sopron megyéből vásároltak, a különleges ajánlatok közül már megrendeltek 16 aranyrudat és 26 belföldi szállást.
November 19-én 7 óra 4 perckor vette kezdetét a cégcsoport akciója. Jelentésük szerint már reggel 7 és 8 óra között közel 840 ezer látogatást generált az eMAG.hu honlapja és mobilalkalmazása, ebben az időszakban a legforgalmasabb perc 7 óra 6 perc volt, amelynek során 1678 rendelést adtak fel összesen 2385 darab termékre.
Többen kíváncsiak az egynapos Black Fridayre, mint tavaly
Induláskor másfélszer annyi érdeklődő volt a webáruházban, mint a webshop tavalyi fekete péntekén, az első óra számai alapján pedig tavalyhoz képest 45 százalékkal több fekete pénteki rendelést adtak fel a vásárlók, a látogatók közül pedig több mint 32 ezren voltak új ügyfelek.
Az első 60 perc során több mint 76 ezer fekete pénteki rendelést adtak fel az ügyfelek mintegy 2,4 milliárd forint értékben. A kezdés órájában egy ügyfél átlagosan 2,4 darab terméket vásárolt, az átlagos kosárértéke pedig több mint 74 ezer forint volt.
Reggel 8 óráig a Győr-Moson Sopron megyében élő ügyfelek körében volt a legmagasabb az egy főre eső átlagos fekete pénteki költés, bruttó 83 143 forint. Második helyen Hajdú-Bihar megye áll, ahol a fekete pénteki rendelési átlag 82 745 forint volt, míg a harmadik helyre Pest megye futott be 80 553 forinttal.
Ezek voltak a reggel legnépszerűbb termékei
Háztartási kisgépekből idén mintegy 200 százalékkal többet rendeltek, mint tavaly az első órában, de a szokásos slágertermékek idén is hozzák a papírformát, jól fogynak a tévék, notebookok és mobiltelefonok is. Látványos növekedés látszik a tavalyi első órához képest a fekete pénteki akciós napi fogyasztási cikkek és a divatcikkek kategóriákban is.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A különleges, a Black Fridayen kívül nem elérhető ajánlatok közül az első órában a belföldi utazások és az aranyrudak, érmék voltak a legkelendőbbek: előbbiekből ez idő alatt 24 darab, utóbbiakból 16 darab talált gazdára.
A legnépszerűbb termékkategóriák a Black Friday első órájában
- Háztartási eszközök és tisztítószerek: 13 875 darab
- Baba-mama termékek és játékok: 9 616 darab
- Laptopok és egyéb IT termékek: 7 992 darab
- Televíziók és szórakoztató elektronikai termékek: 6 200 darab
- Háztartási kisgépek: 5 458 darab
- Okostelefonok és okosórák: 4 159 darab
- Barkács és lakberendezési termékek: 2 904 darab
- Szépségápolási készülékek és termékek: 2 395 darab
- Hűtőszekrények és mosógépek: 1 871 darab
- Divattermékek: 901 darab
A Black Fridayre érkező látogatók döntő többsége (csaknem 79 százalék) mobil eszközről böngészi az ajánlatokat, a kártyás fizetések aránya pedig a szokásosnál magasabb, csaknem 39 százalék az első óra adatai szerint. A legtöbb black fridayes rendelést házhoz szállítással kérik (81 százalék), míg eMAG easyboxos vagy egyéb csomagponton való átvételt a vásárlók mintegy 19 százaléka választott.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Hitelfelvétel ma: ezek a tényezők számítanak igazán
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen szempontok alapján vesznek fel hitelt.
-
Elég volt a zsúfolt tengerpartokból? Ez a város lehet a magyarok új kedvenc üdülőhelye
A forróság elől menekülve egyre többen választják a lengyel “coolcation” úticélokat.
-
Ezt nézik meg most a magyarok a hitelfelvételkor
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink mi alapján választanak hitelt.
-
Mobilról igényelhető hitelkártyát kínál a Gránit Bank (x)
Rendkívül kedvező értékajánlatot nyújtó hitelkártyával bővítette kártyakínálatát – első körben - meglévő ügyfelei számára a Gránit Bank.
-
Hazai érték, valódi lehetőség: ezt kínálja a Régiók Kincsei program. Csatlakozz beszállítóként! (x)
Kistermelő vagy, aki különleges, jó minőségű termékeket készít? Szeretnéd elérni a SPAR vásárlóit, és egy aktív, fejlődő közösséghez tartozni? Most itt a lehetőség, hogy csatlakozz a Régiók Kincsei programhoz!


