Ha már megvásárolta valaki az Aldi Reformer Pilates gépet, a szakértők azt javasolják, hogy kellő elővigyázatossággal használja.

Horror hónapok jönnek a boltokban: történelmi árdráguláson mehet át a kenyér, zsemle, liszt
A fehérkenyér kilónkénti átlagára 400 forint fölé emelkedett a múlt hónapban. A liszt egy hónap alatt 7 százalékkal drágult, a kenyér 3 százalékkal. A java viszont még hátra van a drágulásnak a Gabonafeldolgozók Szövetségének tagozati elnöke szerint.
Lakatos István, a Hajdú Gabona Zrt. vezetője az RTL híradójának azt mondta, januártól rekordmértékben emelhetnek a liszt átadási árán, nehogy tönkremenjenek. Ez nagyjából 40 százalékot jelent a mostani árakhoz képest. "Ilyen mértékű emelést még nem éltünk meg, tehát rendkívüli helyzetről van szó" - mondta el Lakatos István.
Már a 90 ezer forintot is meghaladja a búza tonnánkénti átlagára, három hónap alatt 30 százalékkal drágult a liszt alapanyaga, az energiaárak 100-200 százalékkal. A cég költségeit csak tetézi a nagyjából 20 százalékos minimálbéremelés is.
Tovább drágul a kenyér, a zsemle és a kifli is, viszont a fogyasztói árak csak kisebb mértékben lesznek magasabbak, mint a malmok átadási árai Raskó György közgazdász szerint. A drágulás közel 8 százaléknál nem lesz több a szakember szerint, hiszen van egy korlát: a vásárlóerő.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


