Egy tetoválás mennyibe kerül 2025-ben? Mennyibe kerül egy tetoválás, hol tartanak a tetoválás árak 2025-ben, milyen egyéb tetoválás költségekkel számolj a tetoválás ára mellett?

A magyarok a járvány alatt több terméket vásároltak az akciós időszakok alatt. Az akció alatt leggyakrabban vásárolt termékek kategóriái közé tartoznak a ruházat és cipő, háztartási gépek és sportfelszerelések. A legkevésbé vásárolunk azonban a kedvezmények ideje alatt gyerek termékeket, autót és autóalkatrészeket, valamint kisállat kellékeket.
Mely termékeken spórolunk a legszívesebben? Miért és milyen gyakran vásárolunk a leárazásokon? A Picodi.com elemzői felmérést készítettek a magyar fogyasztók körében, hogy kiderítsék, hogyan viszonyulunk az akciókhoz és kedvezményekhez, valamint, hogy mely spórolási formát részesítjük előnyben.
Talán a járvány hatására is, de a megkérdezettek 53%-a vallotta, hogy az utóbbi egy évben több terméket vásárolt az akciók ideje alatt, mint korábban. Az akció alatt leggyakrabban vásárolt termékek kategóriái közé tartoznak a ruházat és cipő, háztartási gépek és sportfelszerelések. A legkevésbé vásárolunk azonban a kedvezmények ideje alatt gyerek termékeket, autót és autóalkatrészeket, valamint kisállat kellékeket.
Vannak olyan termékek, amire a magyarok hajlandóak várni a jobb árért, ahelyett, hogy a kezdeti áron vásárolnák meg őket. Szívesen várunk például egy-egy kinézett ruhára vagy cipőre (91%), háztartási gépekre (88%), kozmetikumokra és parfümökre (84%), vagy akár utazásra, üdülésre is (72%).
Másrészt vannak olyan kategóriák is, amire nem akarunk, vagy nem tudunk várni a kedvezményekig — és megvásároljuk őket, attól függetlenül, hogy akciós -e vagy sem. Ezek a patikai termékek, gyógyszerek (68% nem várja meg a kedvezményeket), ételkiszállítás (65%), élelmiszer (59%).

Miért is vásárolunk az akciók alatt?
A leggyakoribb válasz, mind a nők, mind a férfiak körében (46%) az volt, hogy az akcióknak köszönhetően pénzt takaríthatnak meg. Érdekes módon, a kezdő árakat csak a nők 15%-a és a férfiak 21%-a találta túl magasnak. 11% pedig úgy vélte, hogy a kedvezmények által a márka extra marketinget kaphat, amivel közelebb hozhatja a vásárlókat.
Nem mindenki szereti a kedvezményeket. A nők 34%-a és a férfiak 45%-a úgy véli, hogy a jó minőségű termékek megérik az árukat és nem vásárolnak az akciós darabokból. 11% (nők) és 19% (férfiak) gondolja, hogy a leárazott termékek elavultak és rossz minőségűek, valamint 7%, akiket egyszerűen nem érdekelnek az árak.
Néha vásárolunk azonban olyan termékeket is az akció hevében, amiket később egyáltalán nem használunk és a végén kénytelenek vagyunk kidobni, ezek többnyire az alábbi kategóriákból kerülnek ki:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
- Ruházat, cipő
- Élelmiszer
- Kozmetikumok, parfüm
- Játékok, gyerek termékek
- Sportfelszerelés
Spórolás magyar módra
A pénz megtakarításnak számos módja van, ezért felmérésben megkérdezték azt is, milyen lehetséges módszerekkel spórolnak a vásárlásaikon. A legnépszerűbbek közül a bolti szórólapok kerültek az első helyre. A magyarok 10%-a ismeri és rendszeresen használja ezt a fajta spórolási formát, valamint 35% szintén él ezzel a lehetőséggel alkalmanként. Hasonló módon népszerűek a bolti kuponok is, amiket 16% használ rendszeresen és 23% ugyancsak spórol velük néha.
Az árösszehasonlító oldalak is segítenek a legjobb ár megtalálásában. A megkérdezettek 10%-a rendszeres használó, 24% használja alkalmanként, 16% ismeri, de nem használja és 50% egyáltalán nem ismeri. Kevésbé népszerű, de még mindig segítségünkre válik a spórolásban az élelmiszerboltok közeli lejáratú termékei — habár csak 5% vásárol belőlük rendszeresen, de 14% szintén igénybe veszi néha.
A legkevésbé ismert a éttermek által megmaradt ételek eladásával foglalkozó applikációk (78%-a a megkérdezetteknek soha nem hallott róla), a cashback/pénzvisszafizető oldalak hasonlóan ismeretlenek a vásárlóknak (67%), akár a böngésző plug-inek ajánlatai (70%).

Mit gondolnak a magyarok a hirdetésekről?
Hogyan vélekednek a magyarok a hirdetésekről és azok mennyiségéről? A felmérésben résztvevők válaszaiból kiderült, hogy a hirdetések túlterhelnek minket, 60% egyértelműen túl soknak találta azokat. 34% azonban elfogadhatónak vélte és mindössze 6% vallotta, hogy nincsen igazán sok.

A leggyakoribbnak a keresőben felugró hirdetéseket találták, átlagosan 46-ot hetente. Ugyancsak ezek a hirdetések a második leggyakoribbak a mobil applikációban – 29 hetente. Valamint 21 heti email, amivel bombáznak minket. Kevésbé gyakran, heti 6-szor szórólapok és kétszeri sms üzenetek formájában érkeznek hozzánk a promóciók.

Fellélegezhetnek a magyarok a boltok kasszáinál: nagyon jó hírt kaptak, a tej- és tojásárakat érinti
Megállapítható, hogy az ellátási láncban a jövedelmi viszonyok a termelői és a feldolgozói szint felé tolódtak el
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Milliárdos biznisz a háttérben: a göngyölegtisztítás lehet a magyar beszállítók aduja
Pirint Tamást, a Logicon Invest ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Újabb okosórás fizetést vezet be a Gránit Bank (x)
A Garmin és a Xiaomi okosórákon is érintésmentesen fizethetnek a napokban élesített fejlesztés révén a Gránit Bank ügyfelei. A bank az innovációval tovább bővítette a gyors és kényelmes fizetési megoldásainak körét.


