Egy ún. salátatörvénybe került bele látszólag teljesen eltérő téma: az önkiszolgáló pénztárak szabályozása és az állami egészségügyi intézmények beléptetőrendszereinek bevezetése.

Terjeszkedik a hazai online termelői piac: már ennek a vidéknek az ízeit is betehetjük a kosárba
A vidéki ízeket a nyugat-magyarországi térség legkiválóbb termékeivel bővíti hazánk legdinamikusabban fejlődő online szupermarketje. Olyan különlegességeket találhatunk meg kínálatukban, mint a tökmagolaj, retekhajtás vagy az ínyenceknek kedvezve a bárányhús.
A Kifli.hu egyik fő alapértéke a minőségi hazai kínálat kialakítása és folyamatos fenntartása. Ennek a missziónak a részeként indult el a termelői piaca, mely most újabb régióval bővült. „Nagyon fontos számunkra, hogy a magyar termékeket és a magyar gazdákat támogassuk, és vásárlóinknak a lehető legjobb minőségű hazai árut tudjuk biztosítani. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy csökkentsük az ökológiai lábnyomunkat és a hazai manufaktúrák termékei a lehető legrövidebb idő alatt eljussanak vásárlóink asztalára” – mondta el Klekner Peter, a cég ügyvezetője.
Az online piactérben júniusban a nyugati régió különlegességei lesznek elérhetőek és hangsúlyosok. A korábbi hónapokban Magyarország déli részéről származó közel 100 különleges friss áruval és feldolgozott termékkel ismerkedhettek meg a vásárlók. Olyan termelőket ismerhetünk meg, mint a Kapos Ternero, ahol az évtizedes hagyományokat a legmodernebb minőségirányítási és termékbiztonsági rendszerekkel ötvözve nevelik a juhokat, bárányokat és dolgozzák fel a húsokat. Többek között olyan specialitásokra bukkanhatnak a weben, mint a Valentine's Mogyoróvaj, Balaton felvidéki sajtmanufaktúra különlegességei, vagy a Tebike kecskekrémsajtjai akárcsak a Tante Susi kézzel készült édességei.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


