A McDonald's újabb kihívással szembesül: ezúttal a McCafé eszpresszógépek okoznak problémát az amerikai éttermekben.
Meg fogsz lepődni: ezeket kajákat rendeli a legtöbb magyar Woltról, Netpincérről és a Bolttól
Plusz lökést adott a koronavírus-járvány az ételrendelésnek, a házhoz szállításnak: a NetPincérnél átlagosan 4000 forint volt a költés 2020 végén, a Wolt-nál pedig ez 5000 forint körül alakul. 2019 TOP3 leggyakrabban rendelt étele a hasábburgonya, a gyros és a hawaii pizza volt, 2020-ban átrendeződött a mezőny és átvette a vezetést a sajtburger, a sültkrumpli a második helyre szorult.
A Portfolio körképe alapján az étel házhoz szállítással foglalkozó cégek törekednek a járvány miatt bevezetett szigorításokkal járó megnőtt rendelések lereagálására, bővítik szolgáltatásaikat, valamint munkaerőt is toboroznak. A NetPincér már a járványügyi helyzet előtt is folyamatos növekedést tapasztalt a megrendelések számában, amely az elmúlt egy évben tovább erősödött, a megrendelői bázisuk is folyamatosan emelkedik, így a tavaly ilyenkor számolt 1 millió körülihez képest mára elérték a csaknem 1,5 milliót.
A cég szerint nehéz megállapítani, hogy az elmúlt egy évben mennyiben járult hozzá a járványügyi helyzet a fokozott növekedéshez, az azonban kétségtelen hogy plusz lökést adott a piacnak.
A Wolt regisztrált felhasználóinak száma 750 ezerre tehető. A kínálatukban közel 3000 étterem érhető el, és dinamikusan bővül azon boltok száma is, ahonnan fél óra alatt kiszállítják a megrendelt kisebb vagy nagyobb bevásárlásokat is. Országosan közel 200 üzlettel állnak már kapcsolatban.
Még új a magyar piacon a Bolt Food szolgáltatása, azonban a felhasználók száma napról napra nő: jelenleg sok tízezer regisztrált felhasználójuk van, akinek mintegy fele a taxi szolgáltatásukon keresztül ismeri őket. Jelenleg mintegy 600 aktív éttermi partnerrel rendelkeznek, ez is folyamatosan bővül.
Ezek a legnépszerűbb karanténfogások
A NetPincérnél míg 2019 TOP3 leggyakrabban rendelt étele a hasábburgonya, a gyros és a hawaii pizza volt, 2020-ban átrendeződött a mezőny és átvette a vezetést a sajtburger, a sültkrumpli a második helyre szorult. A sajtburger népszerűségének hátterében az valószínűsíthető, hogy a McDonald's elindította a házhoz szállítását. A szolgáltatást Budapesten először 2019-ben kezdték el tesztelni, és mára már több városban a NetPincéren és a Wolt-on keresztül is lehet rendelni a McDonald's-ból és a Burger King-ből.
A Wolt-nál is a meleg ételeken belül a pizza és a hamburger a legnépszerűbb, az élelmiszerüzletekből pedig nagyon magas arányban rendelnek alkoholt, de azért az egészség oltárán is áldoznak: a zöldség-gyümölcs is jelentős részét teszi ki az élelmiszerüzletek rendeléseinek. Az egyéb, nem ételt és élelmiszert árusító üzletek közül pedig a szexshop örvend kiemelt népszerűségnek.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Bolt Food-nál is töretlen a street food, burger, pizza népszerűsége, de növekvő mértékben az egészségesebb, friss fogásokat is keresik a megrendelők: így pl. sushit, különböző poke bowl-okat vagy gluténmentes ételeket.
A NetPincérnél sem csak éttermekből, kávézókból vagy cukrászdákból lehet rendelni, de akár a bevásárlást is intézhetjük a felületen megtalálható több, mint 200 üzlet kínálatának köszönhetően. Tavaly decemberben indult a NetPincér market, amelyen a legerősebb volument a sör, a chips, tortilla és a mártogatós, a csokoládé és desszert, az alkoholmentes italok, valamint a kekszek és ostyák képviselik, míg a legnagyobb értéket tekintve a sör, a fehérbor, a chips, tortilla és dip, a zöldség- és gyümölcslevek, valamint a whisky népszerűsége viszi.
Rengeteg futárt vettek fel
A tavalyi évben összesen több, mint 2500 fővel növekedett a NetPincér futárpartnereinek száma. Közülük sokaknak mentőövként szolgált akkor az étel házhoz szállítás és sokan még ma is futárként dolgoznak. A NetPincér GO szerződött futárpartnerek száma jelenleg csaknem 4000 fő és nemcsak Budapesten, de vidéken is folyamatosan várják az új jelentkezéseket.
A járvány miatt gyorsan kellett alkalmazkodni a piaci igényekhez, ezt bizonyította be a Bolt Food. A magyar piacon kívül akkor számos környező országban egyszerre indult tavaly áprilisban a Bolt Food szolgáltatás, amely azóta több mint 20 városban van jelen. Jelentős forgalomnövekedést észleltek az elmúlt hónapokban, ehhez igyekeznek igazítani a futár-kapacitást is, amelyet az elmúlt időszakban mintegy 20 százalékkal bővült.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.