Az Otthon Start lakáshitel fontos szabálya többek között, hogy az ingatlant az igénylés után öt évig nem lehet eladni, lebontani, átadni másnak használatra.
Friss adatok szerint 20 százalékkal nőtt 2020-ban a kártyaelfogadó terminálok száma Magyarországon, ez a növekedés pedig az egyik legnagyobb Európában.
Tavaly év végéig több mint 38 ezer terminál került ki az üzletekbe, sok esetben először téve elérhetővé a kártyás fizetést. A Mastercard által kezdeményezett program indulása óta több innovációt is bevezetett: pár napos, digitális csatlakozási-terminál igénylési lehetőséggel, mobiltelefonos kártyaelfogadással segítik a vállalkozások digitalizálódását - áll a cég közleményében.
"Nagy öröm számunkra, hogy a Doppio programunk eredeti célkitűzéseihez tartani tudjuk magunkat, ezzel pedig a pénzügyi szolgáltatók és a vállalkozások partnerei lehetünk a digitalizációban. Ha az egy főre jutó kártyaterminálok számát nézzük, még mindig hosszú út áll előttünk Európa más országaihoz képest, de az elmúlt időszak alapján van okunk optimistának lenni. Egy teljes ágazat mozdult meg a programnak köszönhetően: régi és új piaci szereplők is azon dolgoznak, hogy még több helyen váljon elérhetővé a kártyás fizetés" - mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A program 2021-ben is folytatódik; idén eddig már 26 pályázat érkezett a Mastercardhoz, ami már most több a tavalyinál. A jelentkezők technológiai, marketing, és fenntarthatósági területen kérhetnek támogatást, a cég a pogram 3 éve alatt 2 milliárd forintot szán a fejlesztésekre.
A Doppio a kártyaelfogadási innováció területén is több változást hozott. A több hetes, papíralapú termináligénylés folyamata mára néhány napra csökkent és teljes egészében digitalizálódott. A korábbi termékkínálat is kibővült, így minden vállalkozás a saját működéséhez legjobban illeszkedő eszközökkel dolgozhat.
Az újítások közül kiemelkedik a softPOS technológia, melynek lényege, hogy ma már egy Android rendszerű telefon is alkalmassá tehető érintésmentes fizetések fogadására. Így nem kell külön eszközt beszereznie annak, aki elérhetővé szeretné tenni ügyfelei, vásárlói számára a kártyás fizetést. A vállalat azt reméli, hogy fél év múlva ez a megoldás már valamennyi elfogadónál elérhető lesz.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- mondta a közeli jövő kapcsán Szász Ferenc, a Mastercard üzletfejlesztési igazgatója. Mint írják, a vállalat számára fontos szempont az is, hogy a kártyaelfogadás is fenntartható legyen. Az úgynevezett greenPOS kezdeményezésük lényege, hogy a kártyás bizonylatokat mind a kereskedő mind a vásárló elektronikusan kapja meg - akár email, akár SMS formátumban, így ne legyen szükség papíralapú bizonylat nyomtatására.
Ezeket általában a vásárlók amúgy sem őrzik meg, sok esetben el sem kérik a kasszánál, hiszen a mobiltárcákban, netbankjukban, vagy a bankjuktól kapott üzenetben azonnal látják a tranzakciót sokkal részletesebb tartalommal. A Mastercard arra bíztatja a kereskedőket, hogy a digitális bizonylatok használata legyen az alapvetés, és csak akkor nyomtassák ki a bizonylatot, ha a vásárló kifejezetten kéri - írja közleményében a vállalat.
A fizetéstechnológiai cég nemrég indította el új szolgáltatását, amellyel éppen a kártyás fizetések utánkövetését segítik. A kereskedőknek elég feltölteni logójukat a logo.ethoca.com oldalra, ami így megjelenik a tranzakciótörténetben, ezzel pedig nem csak a vásárlóik tudják könnyebben beazonosítani az egyes tranzakciókat, de a kereskedők márkaismertsége is nő.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


