November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Mindannyian tapasztaltuk már, hogy nem mindig tudunk beazonosítani minden vásárlást, amelyet számlatörténetünkben látunk. Például a kereskedő neve felismerhetetlen, vagy a fizetést feldolgozó neve jelenik meg a kereskedő neve helyett. A Mastercard új közvélemény-kutatásából kiderült, hogy sok digitális banki ügyfél számára ez egy általános probléma, amely a legtöbb emberből negatív érzelmeket vált ki, a potenciális csalások miatti szorongás pedig olyan visszafizetési igények benyújtására készteti a fogyasztókat, amelyek elkerülhetők lennének.
A Mastercard 11 ország részvételvével készült kutatása szerint a válaszadók 77% -a számolt be arról, hogy néha nem tudja beazonosítani vásárlásai egy részét a tranzakció történetben. (Majdnem minden ötödik ember esetében ez gyakran vagy nagyon gyakran fordult elő.) Ez a probléma a kártyabirtokosokat különböző módon érinti: 42% aggódik, 30% bosszankodik, 15% elveszettnek érzi magát, 12% pedig tehetetlennek.
Az adatok hasonlóan oszlanak meg itthon is. Magyarországon a válaszadók 78%-számolt be arról, hogy néha nem tudja azonosítani vásárlását, 48%-a aggódik, 32% bosszankodik, 17% tehetetlennek és 7% pedig elveszettnek érzi magát a kialakult helyzet miatt.
A kutatás szerint azok számára, akik nem tudják felidézni a vásárlást, a leggyakoribb megoldásként azonnal hívják a bankjukat (35%) vagy ritkább esetben a kereskedőt (6%). Míg a fogyasztók 59% -a elismeri, hogy egy idő után eszébe jut a kérdéses tranzakció, a bolgárok, görögök, románok és ukránok elsősorban a bankjukat hívják, ahelyett, hogy maguk próbálnák azonosítani a tranzakciót. A magyarországi adatok szerint, míg a kártyabirtokosok 61% végül fel tudja idézni a vásárlást, 33% legelőször inkább a bankját keresi fel, 11% pedig a kereskedőt.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.