A gyűjthető figurákat és kártyajátékokat, a LEGO-kat és interaktív játékokat rendelték a legtöbben a gyereknapot megelőző hetekben.
Mindannyian tapasztaltuk már, hogy nem mindig tudunk beazonosítani minden vásárlást, amelyet számlatörténetünkben látunk. Például a kereskedő neve felismerhetetlen, vagy a fizetést feldolgozó neve jelenik meg a kereskedő neve helyett. A Mastercard új közvélemény-kutatásából kiderült, hogy sok digitális banki ügyfél számára ez egy általános probléma, amely a legtöbb emberből negatív érzelmeket vált ki, a potenciális csalások miatti szorongás pedig olyan visszafizetési igények benyújtására készteti a fogyasztókat, amelyek elkerülhetők lennének.
A Mastercard 11 ország részvételvével készült kutatása szerint a válaszadók 77% -a számolt be arról, hogy néha nem tudja beazonosítani vásárlásai egy részét a tranzakció történetben. (Majdnem minden ötödik ember esetében ez gyakran vagy nagyon gyakran fordult elő.) Ez a probléma a kártyabirtokosokat különböző módon érinti: 42% aggódik, 30% bosszankodik, 15% elveszettnek érzi magát, 12% pedig tehetetlennek.
Az adatok hasonlóan oszlanak meg itthon is. Magyarországon a válaszadók 78%-számolt be arról, hogy néha nem tudja azonosítani vásárlását, 48%-a aggódik, 32% bosszankodik, 17% tehetetlennek és 7% pedig elveszettnek érzi magát a kialakult helyzet miatt.
A kutatás szerint azok számára, akik nem tudják felidézni a vásárlást, a leggyakoribb megoldásként azonnal hívják a bankjukat (35%) vagy ritkább esetben a kereskedőt (6%). Míg a fogyasztók 59% -a elismeri, hogy egy idő után eszébe jut a kérdéses tranzakció, a bolgárok, görögök, románok és ukránok elsősorban a bankjukat hívják, ahelyett, hogy maguk próbálnák azonosítani a tranzakciót. A magyarországi adatok szerint, míg a kártyabirtokosok 61% végül fel tudja idézni a vásárlást, 33% legelőször inkább a bankját keresi fel, 11% pedig a kereskedőt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


