A lila színű turmix a McDonald's egyik emblematikus figurájáról, a Grimace nevű lila szörnyről kapta a nevét.
Manapság többen vásárolnak bort a szemükre hagyatkozva, mint valaha, háttérbe szorítva olyan szempontokat, mint a szőlőfajta vagy a pincészet. Mutatjuk azokat a magyar borcímkéket, amelyek különlegességükkel kitűnnek a piacon, ezzel csábítva el a vásárlókat.
Hiába szól a mondás, hogy "a jó bornak nem kell cégér", manapság egyre inkább úgy tűnik, nagyon is kell. Több kutatás is bizonyította, hogy a bort vásárlók, különös tekintettel az Y generáció tagjainak választására nagyon is hatással van a "csomagolás". Vagyis sokan boros címke alapján döntenek, melyik italt vegyék - írja a HelloVidék.
A HelloVidék cikkében bemutatásra kerülnek a fiatalok számára legvonzóbb magyar borcímkék, amelyekről bővebben IDE kattintva olvashatsz.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


