A McDonald's újabb kihívással szembesül: ezúttal a McCafé eszpresszógépek okoznak problémát az amerikai éttermekben.
Néha, egy-egy sajátmárkás bolti termék bizony igen neves, és drága terméket is rejthet. Valószínűleg ezt történt most meg az egyik diszkont szalámijával is. A kísérteties hasonlóság, illetve a gyártó kiléte pedig arra enged következtetni, hogy akár fél áron is bezsebelhető most egy drágább készítmény.
Egy TikTok videó tanúsága szerint, több a Penny Marketben kapható 400 grammos szalámit is ugyanaz az a Pick gyárt, aminek a saját márkájával ellátott terméke jócskán többe kerül a sajátmárkásoknál. Az eltérés pedig nem is csekély, hiszen
A Penny Selection 400 grammos szalámija ugyanis 1 600 forintba kerül, kilós áron tehát 4 ezerbe. Ehhez képest rövid keresgélés után azt találjuk, hogy a Pick 400 grammos téliszalámijának kilója már 8 000 - 8 200 forint közé esik. Ez pedig azt jelenti, hogy a teljesen ugyanúgy kinéző, ugyanazon gyártó termékét fél áron is be lehet zsebelni.
Azt persze nem szabad elfelejteni, hogy a Pick által gyártott, de nem a saját márkájával kitüntetett szalámijának lehet, hogy más a fűszerezése, érlelése vagy más mennyiségű húsból készül. Ez önmagában a videóból, illetve a termék online felületen található leírásából nem derül ki. Az azonban bizonyos, hogy esztétikailag tényleg a megszólalásig ugyanúgy néznek ki a készítmények.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.