2025 nyarán hétköznaponként kedvezményes rendszerben ebédelhetünk az IKEA-ban: ez tetszeni fog.
A Lidl számára évek óta kiemelten fontosak a hazai értékek. A közeljövő egyik legfontosabb célja, hogy az áruházlánc tovább növelje kínálatában a magyar termékek arányát és a vásárlók minél több minőségi hazai termék közül válogathassanak - mondta a Pénzcentrumnak Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője, akivel többek közt arról beszélgettünk, hogyan tud egy magyar termelő egy országos lefedettséggel bíró áruházba bekerülni, milyen kritériumoknak kell megfelelnie.
Évek óta folyamatosan nő a Lidl polcain a magyar termékek aránya, az áruházlánc ma már több mint 490 hazai beszállítóval dolgozik együtt, és szeretnék növelni ezt a kört.
- mondta a Pénzcentrumnak Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője, hozzátéve, ezért is hívták életre a Lidl Akadémia Plusz többlépcsős edukációs programot.
Hogy kerülhet egy magyar termelő áruja a német diszkontlánc polcára?
Ahhoz, hogy valakinek a terméke a diszkontláncban megjelenjen, bizonyos kritériumoknak meg kell felelnie, például:
- a termékek minőségének meg kell felelnie az áruházlánc minőségi követelményeinek,
- a termelőnek rendelkeznie kell az áruházak kiszolgálására elegendő volumennel,
- az áruházlánc által előírt auditoknak való megfelelési követelményt teljesíteni kell,
- és kell, hogy legyen lehetőség a növekedésre és fejlesztésre.
Ahhoz, hogy az áruház és a potenciális partnerek egymásra találjanak, hívták életre a Lidl a magyar beszállítókért program keretén belül a Lidl Akadémia Pluszt, amely egy programsorozat keretében biztosít lehetőséget arra, hogy a lehetséges beszállítók szakmai előadásokon vegyenek részt és személyesen is egyeztethessenek a szakmai szervezetek képviselőivel és a Lidl beszerzési vezetőivel.
A program újdonsága az a 80 oldalas átfogó szakmai kiadvány, azaz egy kézikönyv, amely praktikus információkkal szolgál azzal kapcsolatban, hogyan lehet bekerülni az áruházlánc polcaira. Gyakorlatilag egy útmutatót kapnak a termelők, hogy pontosan milyen elvárásoknak kell megfelelniük. Olyan kérdéseket érint a kiadvány, mint a termékajánlat, az árazás, az adminisztratív teendők, vagy akár a hatékonyság növelése.
Jól járnak a kkv-k, ha bejutnak egy országos bolthálózatba
Az áruházlánc országos piacot biztosít, lehetőséget ad a kis- és középvállalkozások számára a tervezhető bővülésre. Ezen túlmenően segíti és támogatja partnerei nemzetközi piacra lépését is, hiszen a Lidl Magyarországgal való együttműködés egyben azt is lehetővé teheti a magyar beszállítók számára arra, hogy határokat átívelően, külpiacokon is érvényesülni tudjanak a diszkontlánc nemzetközi beszállítói hálózatához csatlakozva.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Hitelfelvétel 2025-ben: mire figyelnek leginkább a magyarok?
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen szempontok alapján vesznek fel hitelt.
-
Az OTP Bank elkötelezett a digitális fejlesztések támogatása mellett (x)
Új, online gyorsan és kényelmesen igényelhető hitelterméket vezetett be az OTP Bank kisvállalkozói ügyfelei számára
-
Jön a nyári kupondömping a SPAR-nál! (x)
Több száz termék akár féláron – indul a SPAR nyári kuponakciója! Júliusban visszatérnek a SPAR kuponnapok, ahol nemcsak a strandtáskád, hanem a bevásárlókosarad is tele lehet kedvezményekkel!
-
Digitális vállalkozói számla a BinX-től (x)
Gyors, modern és ügyfélbarát vállalati számlaszolgáltatást kínál a hazai neobank, a BinX, sőt a tranzakciós illetéket sem hárítja át ügyfeleire.


