A hazai cseresznye ágazat történelmi mélypontot él át, miután az áprilisi és májusi fagyok miatt a szokásos termésmennyiség mindössze 20-30 százaléka várható az idei évben.
Nem ment ki a divatból a piacra járás, inkább kezd ismét népszerűvé válni. A termelői piacok nem csak az áraik miatt vonzók vevőknek, hanem az egészség- és környezettudatosság miatt is. Viszont ahogy az üzletek, úgy a piacok sem kerülhették el a digitalizációt: a kistermelői áruk piaca szintén átkerült az online térbe.
"Azt látjuk, hogy nagyon jó a felvevőpiac, az emberek fogékonyak rá, tetszik nekik és nagyon meg vannak elégedve. [...] egyre inkább keresik a hazai termékeket és mi is azt vettük észre magunkon, hogy mióta a nálunk kapható ételeket fogyasztjuk, azóta sokkal energikusabbak vagyunk. Hiszen nem eszünk annyi "mérget". És ez egyre többeknek kezd fontossá válni, egyre többen figyelnek oda, hogy adalékanyagmentes élelmiszereket vásároljanak" - mondta el Juhász Péter a közel.hu alapítója a HelloVidéknek adott interjújában.
Szükséged van egy kevés pénzre? Találd meg a legjobb személyi kölcsön ajánlatot itt!
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


