Újra felröppent a hír, hogy Five Guys étterem nyílhat Budapesten. Egy TikTok-videó ismét lázba hozta a rajongókat.
A koronavírus-járvány következtében átalakulnak a vásárlási szokások: a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. adatai szerint az első félévben értékesített autópálya-matricáknak már több mint a felét nem a benzinkutakon vásárolták meg a járművezetők, így a töltőállomások részesedése az eladott matricák darabszámának tekintetében 50 százalék alá csökkent. Az elektronikus értékesítési csatornák népszerűsége viszont nőtt az autópályamatrica-vásárlók körében ugyanebben az időszakban.
- jelentette ki Bartal Tamás, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) vezérigazgatója. Az egyéb fizikai eladóhelyek - hipermarketek, utazási irodák, speditőrök stb. - értékesítése is mérséklődött, így az összes fizikai eladóhely részesedése 74 százalékra, 4 millió darabra csökkent az előző évi 80 százalékról.
A járványhelyzet az elektronikus (applikációs, SMS-es, webes) csatornákon értékesítő viszonteladókat kevésbé viselte meg: részesedésük - a NÚSZ által működtetett ematrica.nemzetiutdij.hu oldalt is beleértve - az elmúlt években fokozatosan nőtt, az első félévben pedig már közel 26%-ot ért el. (Korábban ez 20 százalék körül alakult. A NÚSZ jelenleg egyébként közel kétezer viszonteladó céggel, illetve értékesítőhellyel áll kapcsolatban.)
A NÚSZ bevétele a saját online értékesítési csatornáján, az ematrica.nemzetiutdij.hu oldalon mintegy 10%-kal nőtt az idei első félévben. A társaság a gyakori tévesztések, elírások elkerülése érdekében erre - a mobilra is optimalizált - oldalára hívja fel a matricavásárlók figyelmét. Ezen a felületen a regisztráció során minden adatot csak egyszer kell megadni, így a későbbi vásárlások alkalmával a tévesztések esélye nullára csökken. Ráadásul ez az egyetlen olyan elektronikus csatorna, ahol kényelmi díj nélkül lehet e-matricát váltani. A vásárlások itt folyamatosan nyomon követhetőek, visszakereshetők, és még a vásárlást igazoló bizonylatot sem kell megőrizni 2 évig.

Itt a bejelentés: népszerű bor tűnik el a magyar boltok polcairól, itt senki ne keresse többé ezeket
Légli Ottó bejelentette: 2025-től nem találkozhatunk többé a borászata palackjaival a hipermarketekben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Több mint 1000 drogériai és háztartási termék ára csökkent a SPAR-ban – intézd el a teljes bevásárlást egy helyen! (x)
Most még egyszerűbbé vált a bevásárlás: az INTERSPAR hipermarketekben több mint 1000 drogériai és háztartási termék ára csökkent.
-
Mobilalkalmazásból, 10 perc alatt, teljesen online igényelhető a Munkáshitel elsőként a Gránit Banknál (x)
A Gránit Banknál egyedülálló módon május 26-tól már mobilalkalmazásból is, teljesen online, 10 perc alatt igényelhető a Munkáshitel a banknál már számlával rendelkező ügyfelek számára. Új számlanyitás esetén akár 90.000 forintot is jóváír az igénylők számláján a pénzintézet.


