A helyi hegymászókból és teherhordókból álló mentőalakulatok szerdán újra nekiláttak, hogy elérjék a Pakisztánban hegymászás közben eltűnt olimpiai bajnok Laura Dahlmeiert.
Ilyen használt cuccok után kapkodnak a magyarok: el se hiszed, melyik a leggyakoribb kulcsszó
Másfélszeres ugrás az "ingyen elvihető" kulcsszavakra történő keresésekben, 31%-kal több házhozszállítás, 43%-os növekedés a látogatottságban és 60%-os emelkedés az adásvételek számában. A hazai piacvezető apróhirdetési oldal és a GKI Digital közösen áttekintette a járványhelyzet e-kereskedelemre gyakorolt hatásait, amelyek közül az egyik legfontosabb, hogy a vásárlóerő gyengülése miatt a jövőben még inkább előtérbe kerülhetnek a használt termékek.
- mondta Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója.
Magyarországon a házhozszállítás és a csomagautomata a két átvételi mód, amely a koronavírus időszakában is növekedni tudott, a harmadik fél által üzemeltetett átadópontok szerepe viszont jelentősen lecsökkent. A GKI Digital meglátása szerint a jövőben a szabadon elkölthető jövedelem és ebből fakadóan a vásárlási kedv is megcsappanhat, főként a jóléti és luxus termékek esetében. A vásárlóerő gyengülése pedig a használt termékek kereskedelmének növekedését is magával hozza: a havi 2,6 millió látogatót vonzó Jófogáson már most több mint 20%-kal több hirdetést adnak fel heti szinten a korlátozások bevezetésének első hetéhez képest.
- mondta Palocsay Géza, a Jófogást működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.
Ami pedig a Jófogás legnépszerűbb keresőszavait illeti: 2020. március 16. és május 16. között több mint másfélszeresére, csaknem 325 ezerre nőtt az "ingyen elvihető" kulcsszavakra történő keresések száma. Ezen túl pedig a korlátozások kezdetéhez képest - a kényszerű otthonléttel és a beköszönő jó idővel összhangban - a "kerékpár" keresőszónál 250%-os, a "trambulin" keresőszónál 75%-os, a "fűnyíró" keresőszónál pedig kétszeres, egyes heteken pedig csaknem háromszoros növekedést figyeltek meg.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


