November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Ilyen használt cuccok után kapkodnak a magyarok: el se hiszed, melyik a leggyakoribb kulcsszó
Másfélszeres ugrás az "ingyen elvihető" kulcsszavakra történő keresésekben, 31%-kal több házhozszállítás, 43%-os növekedés a látogatottságban és 60%-os emelkedés az adásvételek számában. A hazai piacvezető apróhirdetési oldal és a GKI Digital közösen áttekintette a járványhelyzet e-kereskedelemre gyakorolt hatásait, amelyek közül az egyik legfontosabb, hogy a vásárlóerő gyengülése miatt a jövőben még inkább előtérbe kerülhetnek a használt termékek.
- mondta Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója.
Magyarországon a házhozszállítás és a csomagautomata a két átvételi mód, amely a koronavírus időszakában is növekedni tudott, a harmadik fél által üzemeltetett átadópontok szerepe viszont jelentősen lecsökkent. A GKI Digital meglátása szerint a jövőben a szabadon elkölthető jövedelem és ebből fakadóan a vásárlási kedv is megcsappanhat, főként a jóléti és luxus termékek esetében. A vásárlóerő gyengülése pedig a használt termékek kereskedelmének növekedését is magával hozza: a havi 2,6 millió látogatót vonzó Jófogáson már most több mint 20%-kal több hirdetést adnak fel heti szinten a korlátozások bevezetésének első hetéhez képest.
- mondta Palocsay Géza, a Jófogást működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.
Ami pedig a Jófogás legnépszerűbb keresőszavait illeti: 2020. március 16. és május 16. között több mint másfélszeresére, csaknem 325 ezerre nőtt az "ingyen elvihető" kulcsszavakra történő keresések száma. Ezen túl pedig a korlátozások kezdetéhez képest - a kényszerű otthonléttel és a beköszönő jó idővel összhangban - a "kerékpár" keresőszónál 250%-os, a "trambulin" keresőszónál 75%-os, a "fűnyíró" keresőszónál pedig kétszeres, egyes heteken pedig csaknem háromszoros növekedést figyeltek meg.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.