A gyűjthető figurákat és kártyajátékokat, a LEGO-kat és interaktív játékokat rendelték a legtöbben a gyereknapot megelőző hetekben.
Alábbhagyott a felvásárlási láz, egyre kevesebb idős ember és gyermek jelenik meg az üzletekben, a vásárlók egyre fegyelmezettebbek és mind többen viselnek maszkot - írja a Magyar Nemzet.
A lapnak nyilatkozó kereskedelmi dolgozók arról számoltak be, hogy alapvető élelmiszerekből elegendő van a boltokban, de néhány termékből tartós készlethiány alakult ki, ezek közé tartozik az élesztő - főként az instant -, a kézfertőtlenítő és a tartós biotej. Kiemelték, hogy a húsellátás folyamatos, és széles a választék is.
A cikkben megszólalók mindegyike arról számolt be, hogy az emberek egyre felelősségteljesebben viselkednek, egyre többen viselnek sálat vagy maszkot, még többen kesztyűt a vásárláskor, és elfogadják azt is, hogy egyes boltokban csak meghatározott számú vevő tartózkodhat egyszerre.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


