A globalizált kereskedelem új távlatokat nyitott az innováció és a hatékonyság előtt, de a hamisítás is nagyon terjed.
Tavaly globálisan 120 milliárd dollárt költöttek el fizetős mobilalkalmazásokra az emberek - írja a mobilos statisztikákkal foglalkozó App Annie legújabb jelentésére hivatkozva a Világgazdaság.
A The State of Mobile 2020 című tanulmány szerint a fenti összeg legnagyobb része játékokra ment el: ezekre 86 milliárdot fordítottak a felhasználók. Az App Annie előrejelzése, hogy idén már 100 milliárd dollár lehet a mobiltelefonos játékokra szánt pénzmennyiség.
A tanulmány arra is kitér, hogy tavaly egy átlagos fogyasztó napi 3 óra 40 percet töltött mobilalkalmazások használatával. Ez az érték 35 százalékkal magasabb, mint a 2017-es. A letöltött applikációk száma 2019-ben 204 milliárd volt, ami 2018-hoz viszonyítva 6, 2016-hoz képest viszont már 45 százalékos növekedést jelent.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


