Ahogy megérkezett a nyár és vele együtt a gyorsan növő fű, egyre több háztartásban válik sürgető feladattá a kert rendbetétele.
A szélsőséges időjárás ellenére is sikeres évet zár a food truckokat egybegyűjtő Food Truck Show Hungary Kft.: rekordot döntött az eladott street foodok száma, ráadásul a kitelepülések mellett dupla annyi igény mutatkozott a minőségi utcai gyorsételekre is. A sikereken felbuzdulva a szervezet célja, hogy jövőre Magyarországon rendezzék meg a street foodok Európa-bajnokságát.
Ismét sikeres évet tudhat magáénak a Food Truck Show Hungary Kft. - 2019-ben összesen 280 rendezvénynapon, több mint 1 milló eladott termékkel és 250 food truckkal állt az eseményekre látogató milliós közönség rendelkezésére. A food truckokat tömörítő vállakozás idén 12 százalékos bevételnövekedést ért el a tavalyi évhez képest. A legsikeresebb food truckok, mint a Zing Burger, a Smokey Monkies vagy a Happy Churros forgalma az idei évben átlagosan 20-30 százalékos növekedést mutat, a kereskedők összesen pedig több mint 2 milliárd forintos forgalmat generáltak.
2019 legnépszerűbb street food eseménye az Andrássy úti Nemzetközi Street Food Fesztivál volt, melynek keretében rekordszámú, közel 100 millió forint értékben értékesítettek ételt a kocsik összesen. Az utcai rendezvények mellett megduplázódott a vállalkozás cateringforgalma is: idén kétszer annyian választották a food truckokat a hagyományos cateringgel szemben, ami összesen több mint 25 ezer eladott terméket és közel 200 ezer vendéget jelent.
- mondta el Vad-Horváth Zoltán. A Magyar Street Food Egyesület elnöke és a Food Truck Show főszervezője hozzátette, az idei év sikerein felbuzdulva a szervezet célja, hogy jövőre Magyarországon rendezzék meg a nemzetközi Street Food Európa-bajnokságot, amire a verseny főszervezői is nagyon nyitottak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


