Ezekért dobják magyarok a Mekit, KFC-t: már a nagy cégek is rászoktak

2019. november 24. 11:30

A szélsőséges időjárás ellenére is sikeres évet zár a food truckokat egybegyűjtő Food Truck Show  Hungary Kft.: rekordot döntött az eladott street foodok száma, ráadásul a kitelepülések mellett dupla annyi igény mutatkozott a minőségi utcai gyorsételekre is. A sikereken felbuzdulva a szervezet célja, hogy jövőre Magyarországon rendezzék meg a street foodok Európa-bajnokságát.

Ismét sikeres évet tudhat magáénak a Food Truck Show Hungary Kft. - 2019-ben összesen 280 rendezvénynapon, több mint 1 milló eladott termékkel és 250 food truckkal állt az eseményekre látogató milliós közönség rendelkezésére. A food truckokat tömörítő vállakozás idén 12 százalékos bevételnövekedést ért el a tavalyi évhez képest. A legsikeresebb food truckok, mint a Zing Burger, a Smokey Monkies vagy a Happy Churros forgalma az idei évben átlagosan 20-30 százalékos növekedést mutat, a kereskedők összesen pedig több mint 2 milliárd forintos forgalmat generáltak.

2019 legnépszerűbb street food eseménye az Andrássy úti Nemzetközi Street Food Fesztivál volt, melynek keretében rekordszámú, közel 100 millió forint értékben értékesítettek ételt a kocsik összesen. Az utcai rendezvények mellett megduplázódott a vállalkozás cateringforgalma is: idén kétszer annyian választották a food truckokat a hagyományos cateringgel szemben, ami összesen több mint 25 ezer eladott terméket és közel 200 ezer vendéget jelent.

Büszkék vagyunk rá, hogy a street food az utcáról képes volt beköltözni a rendezvényekre is, sőt egyre többen választják, mint cateringopciót. A nemzetközi ételek mellett a magyar konyha iránt is nő a kereslet, azonban még mindig lehetne változatosabb, sokszínűbb a kínálat

- mondta el Vad-Horváth Zoltán. A Magyar Street Food Egyesület elnöke és a Food Truck Show főszervezője hozzátette, az idei év sikerein felbuzdulva a szervezet célja, hogy jövőre Magyarországon rendezzék meg a nemzetközi Street Food Európa-bajnokságot, amire a verseny főszervezői is nagyon nyitottak.

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. május 20. kedd
Bernát, Felícia
21. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?