November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
A Magyarországon népszerű hibrid üzleti modelljének köszönhetően 2019-ben ismét kiemelkedő helyen, a magyar tulajdonú cégek közül pedig a legelőkelőbb helyen végzett az Extreme Digital a GKI Digital idei e-toplistáján.
2018-ban az Extreme Digital egymaga mintegy egymillió rendelést és 37,1 milliárd forintos forgalmat bonyolított, amely 15 százalékos növekedés a megelőző évhez képest. Ezzel a legnagyobb magyar tulajdonú, összességében pedig a második magyarországi e-kereskedőnek számít a GKI Digital e-kereskedelmi toplistája szerint.
A független piackutató cég elemzése szerint a magyar piacon továbbra is fontos trend, hogy a hagyományos üzleteket is működtető kereskedők az online értékesítésben is egyre nagyobb részesedést szeretnek, mivel a hazai internetes vásárlók előszeretettel élnek a bolti átvétel lehetőségével. Az egyre élesedő versenyben az Extreme Digital által alkalmazott hibrid üzleti modell komoly erőforrást jelent.
Az eNet Internetkutató 2018-as adatai szerint a magyar e-kereskedelmi piac forgalmának már csupán felét adták a hazai webshopok magyarországi eladásai, a maradékot a magyar internetezők külföldi kereskedőknél történt vásárlásai adják, ráadásul a hazai felhasználók körében a legnagyobb arányban a külföldi webáruházból vagy külföldi aukciós oldalon vásárlók aránya nőtt.
Nemzetközi szinten jelentős átrendezkedés megy végbe az online kereskedelemben, ismertette Várkonyi Balázs, az Extreme Digital alapító-ügyvezetője, aki szerint ez Magyarországon is érezteti a hatását: hiába van a cég a GKI Digital e-toplistájának az élmezőnyében, mégsem dőlhetnek hátra, hiszen a magyar vásárlók már a magyar cégekkel összemérhető forgalmat bonyolítanak olyan e-kereskedőknél, amelyek székhelye és teljes logisztikai bázisa valamelyik külföldi országban működik, és esetleg egy magyar nyelven elérhető honlap üzemeltetésén kívül semmilyen magyarországi operációt nem tartanak fenn.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital alapító-ügyvezetője.
Az összeolvadásnak köszönhetően olyan hazai e-kereskedelmi vállalat jöhet létre, amely felveheti a versenyt a régióban az olyan globális szereplőkkel, mint az Ebay, az Aliexpress vagy a Wish. Az eNet Internetkutató adatai alapján ezek a cégek az elmúlt években jelentős magyar vásárlóközönségre tettek szert. A kutatócég adatai alapján 2018-ban 3,1 millió magyar vásárolt online külföldről.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.