Egyedülálló technológiai megoldással hozták létre az ország első hibrid okosboltját.
Elindította idei grill-kampányát a Spar: az áruházlánc az élelmiszerek mellett a kerti sütögetéshez szükséges eszközökkel is készül.
Heiszler Gabriella, a Spar Magyarország ügyvezető igazgatója az áruházlánc keddi sajtótájékoztatóján elmondta: a grillezés akár fél éven keresztül is meg tudja mozgatni a fogyasztókat. Az idei kampány április végén kezdődött, és hivatalosan augusztus 20-ig tart.
A kínálatban a hústermékek mellett megjelennek saját márkás szószok, saláták, grillsajtok is. Az áruházak kiemelt kínálattal készülnek a grillezéshez szükséges eszközökkel, például bográcsokkal, különböző faszenekkel, sőt, begyújtókéményekkel is. Kapható klasszikus BBQ töltényszmóker is, ami lehetővé teszi a több órás, alacsony hőmérsékletű sütést.
Az áruházakban évek óta egyre nagyobb a kereslet a szezonális grilltermékek iránt, növekszik a prémium kategóriás kínálat is, kapható például fűszerezett bárány-és borjúhús, érlelt Angus marha steak, vagy érlelt Angus sous-vide marhacomb steak is.
Az élelmiszerekhez különféle recepteket, grillezési tippeket is kapnak a vásárlók. A receptek mellett azt mutatják be, hogy a füstölőket, faszeneket, speciális sütési eszközöket hogyan érdemes használni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


