Részben Németországba helyezi át a Q3-as modell gyártását az Audi
Magyarországon mintegy 400 ezer biciklit gyártanak évente, mely az európai kerpárgyártás 3 százalékát teszi ki. Ezzel hetedikek vagyunk a rangsorban, bár az elmúlt években 3-5 százalékkal visszaestek az új eladások. Ennek ellenére a drágább, jó minőségű modellekre nő a kereslet.
Az éves szinten készülő 400 ezer bicikliből nagyjából 220 ezret értékesítenek itthon, a többit exportálják - írja a Világgazdaság.
- közölte a Magyar Kerékpáripari és Kereskedelmi Szövetség (MKKSZ). Korábbi felméréseik alapján a hazai gyártású kerékpárok 65 százalékát szakboltokban vásárolják. Bár a biciklizés nem tartozik a drága közlekedési módok közé, a magyar vásárlók többségét (84 százalékát) az árérzékenység jellemzi. A legalább hetente biciklizők is legfeljebb 10 ezer forintot költenek évente kerékpárjukra.
Igaz, a szövetség kilenc tagvállalata inkább magasabb árkategóriájú modelleket forgalmaz, mely árnyalja a felmérés mutatta képet a hazai kerékpárpiacról.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


