A nagy kiskereskedelmi láncok, így a Lidl és az Auchan is jelentős árcsökkentéseket vezettek be.
Labdarúgáshoz köthető ajándéktárgyak határokon túlnyúló árusításának blokkolásáért 12,5 millió euróra (3 milliárd 950 millió forint) büntette az Európai Unió a Nike amerikai sportszergyártó-vállalatot - írja az MTI.
A cég 2004 és 2017 között az FC Barcelona, a Manchester United, a Juventus, az Internazionale, az AS Roma és a Francia Labdarúgó Szövetség termékeinek forgalmazásával élt így vissza. Az EU szerint azzal, hogy letiltotta a határokon túli árusítást, a szurkolók kevesebb termékből választhattak, ami egyben áremelkedést eredményezett. Margrethe Vestager, az EU versenyjogi biztosa azt emelte ki, hogy a Nike megfosztotta a más országokban élő drukkereket attól, hogy kedvenc csapatuk termékeihez hozzájussanak.
Az EU hétfőn azt is közölte, hogy az eredetileg tervezett bírságot 40 százalékkal csökkentették, mert a Nike együttműködött a két éven át tartó vizsgálat során.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


