Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
A kereskedelem több mint 6 százaléka bonyolódik a világhálón Magyarországon - írja a Népszava az Európai Unió által ismertetett adatokra hivatkozva. Ezzel Magyarország a középmezőnyben van.
A kereskedelem több mint 6 százaléka bonyolódik a világhálón Magyarországon - dreült ki friss statisztikából. A 6 százalék megegyezik az EU átlagával. Az első Belgium 15 százalékkal, alig előzve Írországot. Harmadik a felmérésben szintén szereplő Bosznia-Hercegovina közel 10 százalékkal, bár az ország összesített forgalma szerény. A sor végén Szlovénia és Bulgária kullog 2-2 százalékkal. A nyílt, online piacterek magyarországi aránya viszont jelentősen elmarad a többi tagországétól.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


